Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopin lahja; kuka kertoisi mikä tämä on?

Vierailija

Anoppi on kova käsityöihminen ja oli tehnyt lahjan.

Lahja on ympyrän muotoinen ja näyttää lähinnä ovikranssilta. Sisus on pehmoista ja sisäpuolen pinta kudottua paksua kangasta (pöytäliinan tyylistä). Ulkopuolella on n. 10cm pituisia paksuja paperinaruja tiheässä.

Onko tää joku muotijuttu? Seinään, pöydälle? Ei kai nyt päähän aikanaan vaikka pehmeä sisus onkin?

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

kUN ANOPPI TULEE KYLÄÄN NIIN KYLLÄ SE OIKAISEE JOS ON IHAN METSÄSSÄ. vOIT SITTEN VAIKKA SANOA ET OLI NIIN NÄTTI ETTÄ AJATTELIN LAITTAA SEN TOHON MALJAKON YMPÄRILLE...

Vierailija

Kaikki ryntäsivät mummosta lähtien miettimään mikä se on ja yksissätuumin päätettiin, että se on pölyhuiska!

Kiedot sen ranteen ympäri ja annat viuhua!

Vierailija

Voisko se olla semmoinen eräänlainen heimopäähine? Eli tuo päähän ja hurjasti tanssimaan ja hetkuttamaan vaan? hmmmmmmmm Tulee mieleen joku Tyynenmeren saari ja alkuasukkaat siellä tanssimassa. XD

Vierailija

Lainaus:

sellanen molempien käsien lämmitin kun kädet on limittäin. Sellaisia käytettiin ennenvanhaan ja oli tehty turkisesta, en nyt muista mikä sen oikea nimi on.

terv. aluksi kaulurin ehdottaja

Muhvi?

Vierailija

aivan huippu lahja, mä olen nauranut täällä vedet silmissä. Mieskin tuli katsomaan että mikä mun tuli.. Ehdotti tuota kauluria.

Enkä kehtaisi tekijältä kysyä mikä se on. Onko sulla lapsia jotka vois hienovaraiseti mummulta kysästä..

Vierailija

Hetken jo ehdin surra, ettei anoppi meitä mitenkään muistanut, mutta nyt vasta harmittaakin, kun ei tuommoista saatu!

Eittämättä väri ja karvat toivat kyllä melkoisia ajatuksia mieleeni.

Kiitos ap, kun kuvankin viitsit ottaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat