Siitä ejakulaatio-videosta... testattiin eilen sitä tekniikkaa...

Vierailija

Ja sehän toimii! Minulta lensi nesteett peitolle ja sain kuin sainkin orgasmini. Enkä tosiaan saa yleensä miehen käsittelyssä, vaan vain tietyssä asennossa rakastellessa.

Ja mieskin nautti kun näki minun nauttivan :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Luulisin, että itse ejakuloidessani olen ihan kuin tuo nainen, siis vartalo yms. Se tunne on jotain ihan muuta kuin tavallinen orgasmi! Ainoa on tuo epäilyttävä hymyily, siitä päättelisin, että on napannut jotain. Mutta tuo ejakulaatio ja orgasmi näyttävät minusta aidolta.

Vierailija

Mutta olen alkanut nykyään ejakuloimaan joskus oikein mehevän orkun tullessa. Usein miten miehen kanssa rakastellessa yhdynnässä, eli ei siihen mitään erityistä käsitekniikkaa tarvita. Mulla on vaan joku tietty asento ja usein myös juuri ovulaatioaika, ja nämä ovat tulleet mukaan useamman synnytyksen jälkeen. Sain kyllä ennenkin orgasmeja, mutten tällaisia.

Totta on, että osa naisen ejakulaatiossa purkautuvaa nestettä on virtsaa, muttei kaikki. Ja se ei tule silleen, että "jee nyt mä pissaan" vaan se tosiaan purkautuu juuri parhaalla hetkellä silleen suihkuamalla, kuten nimikin sanoo.

Vierailija

huvittaa vielä kun se mies yrittää selittää sen puheen huonoutta ja kun se ei pysy pystyssä, että orgasmi vaan niin kova. Phah! Ihan pöllyssä koko tyttö, tokko tiesi edes, että nettiin kuvataan videota, reppana.

Vierailija

Ei sitä osaa muuten selittää. Ja odottakaa että lapset nukkuu ja pyydä mieskin katsomaan. Meillä mies oli enemmän innoissaan ja täpinöissään kun videon katsomisen jälkeen meni pari viikkoa ennen kuin koetimme.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat