Voidaanko synnytys käynnistää...

Vierailija

Jos äidillä on flunssa? Ei siis kuumetta, mutta nuha ja kurkussa tuntuu? harmittaa, kun piti käynnistää ja sit iskee flunssa.

Kommentit (12)

Vierailija

Mun synnytys on jo pari kertaa jäänyt käynnistämättä korkean verenpaineen vuoksi, joten pelottaa, että joko taas... raskaus ei ole yliaikainen, mutta mun vointi on tosi heikko. Jonka takia pelkään, että flunssa on taas este.

ap.

Vierailija

No totta hemmetissä käynnistetään!

Synnyttäjän flunssa kuumeella tai ilman ei ole este synnytykselle tai käynnistykselle -käynnistyshän on synnytyksen aloittaminen. Eikä kukaan tiedä meneekö lenssuun pari päivää tai viikko, ei sitä jäädä odottaan.

Itsellä on kuume iskeny synnytyksen aikana 2 kertaa kolmesta ja sitä on salissa lääkitty.

Vierailija

Ja samassa huoneessa oli lyyli jolla korkeat verenpaineet joita seurattiin, alkoi saamaan supistuksia mutta ne loppui ja kun paineetkin parani joten pääsi kotiin seurannasta.

Jos olis supparit jatkunu tädillä niin olis päässy saliin.

Varmaan on tapauskohtaista miten toimitaan, voihan synnytyksen aikanakin tulla jokin joka estää alatie synnytyksen jä päädytään sektioon.

Mutta flunssa on "vaan" flunssaa.

6

Vierailija

Lainaus:

Mun synnytys on jo pari kertaa jäänyt käynnistämättä korkean verenpaineen vuoksi, joten pelottaa, että joko taas... raskaus ei ole yliaikainen, mutta mun vointi on tosi heikko. Jonka takia pelkään, että flunssa on taas este.

ap.

monihan syö esm.salmiakkia ennen kontrollia et saa paineet ylös ja käynnistyksen varsinkin jos yliaikainen...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat