Mielestäni Helsinki on Suomen vastenmielisin kunta

Vierailija

Todella ruma, jo nimi Helsinki on ruma ja tuo ulkomaalaisille mieleen helvetin ja synnin. Ihmiset tympeitä ja epäystävällisiä, luulevat olevansa parempia kuin muut. Jo vantaalaisia pitävät alemman luokan kansalaisina.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kaikissa kunnissa on kivoja ja vähemmän kivoja ihmisiä, ja hyviä ja huonoja puolia, samoin Helsingissä. Se oli kiva opiskelukaupunki, mutta nyt viihdyn muualla. Minusta on aika tylsää ruveta haukkumaan toisten kotikaupunkia. Jos joku jatkuvasti haukkuisi jotain Kerimäkeä koskaan siellä asumatta, ihmistä pidettäisiin aika typeränä. Jostain syystä Helsingin haukkumista tämä ei kaikkien mielestä koske.

Vierailija

ja olen asunut Suomessa useammalla paikkakunnalla. Helsingissä palvelut toimivat, samoin julkinen liikenne. Ihmisiä moneen lähtöön joka paikassa, sekä ystävällisiä että epäystävällisiä. Jos oma asenne toisia kohtaan on jo valmiiksi yrmeä, ei niitä ystävällisiä katseita itsekään saa.

Helsinki on kaunis kaupunki. Vanhat rakennukset, puistot kesäisin, kalliorannat ja meri, Suomenlinna ja tori. En voisi enää kuvitella asuvani muualla.

Vierailija

keskustassa, JA useimmat ihmiset, jotka keskustassa pyörivät ostoksilla tai työssä, ovat Espoosta ja Vantaalta =) =)

Matkustan työssäni /vapaa-ajalla jonkin verran, yrityksellämme on toimistoja viidessä eri maassa, ja minulla on ystäviä muista maista. Lähes tulkoon jokainen, joka täällä on käynyt / asunut, on pitänyt Helsingistä ja ihmisistä. Niin englantilainen opettaja kuin kiinalainen yritysjohtaja..

Vierailija

mutta minä en tunnista kyseseistä helsinkiä

minä asun ihanassa pikkukylässä keskellä helsinkiä, täällä naapurit tuntevat toisensa ja ovat ystävällisiä ja avuliaita

mun mielstä Suomessa ei ole yhtään vastenmielistä kuntaa, joku tykkää äidistä ja toinen tyttärestä =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat