Ahdistaisiko sinua sellaiset ihmiset, jotka suuttuvat

Vierailija

jos heidän puheluihinsa ei aina vastata?

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:

Kännyköiden myötä on joku ihme odotus, että pitää soittaa takaisin kun numero jää näkyviin, (siis että kuka soitti). Miksi? Voihan sitä laittaa tekstarin perään jos on jotain tooosi tähdellistä tai sitten soitella myöhemmin uudestaan.

Ajattelen että jos toinen ei vaivaudu soittamaan takaisin he eivät halua pitää yhteyttä. Parempi sitten antaa olla.

Täällä palstallakin välillä valitetaan niistä jotka soittaa pari kolme kertaa muutaman päivän aikana. Että eikö ne tajua että ei haluta pitää yhteyttä ja soitettaisiin jos haluttaisiin pitää yhteyttä.

Vierailija

Samaa mieltä. Ihan järjetöntä, että toisen pitäisi soittaa monta kertaa peräkkäin. Kännyköiden hienous on siinä, että toinen näkee kuka häntä on yrittänyt tavoitella - ja voi soittaa takaisin, jos kiinnostaa mitä asiaa tavoittelijalla oli.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kännyköiden myötä on joku ihme odotus, että pitää soittaa takaisin kun numero jää näkyviin, (siis että kuka soitti). Miksi? Voihan sitä laittaa tekstarin perään jos on jotain tooosi tähdellistä tai sitten soitella myöhemmin uudestaan.

Ajattelen että jos toinen ei vaivaudu soittamaan takaisin he eivät halua pitää yhteyttä. Parempi sitten antaa olla.

Täällä palstallakin välillä valitetaan niistä jotka soittaa pari kolme kertaa muutaman päivän aikana. Että eikö ne tajua että ei haluta pitää yhteyttä ja soitettaisiin jos haluttaisiin pitää yhteyttä.

Vierailija

Se, että odotan hänen soittavan seuraavan kerran, on hienotunteisuutta häntä kohtaan. Jos hän haluaa puhua kanssani, hän soittaa minulle joskus. Minä en soita hänelle, jos hän ei jostain syystä halua puhua kanssani. Mistä sitä koskaan voi tietää mistä on kysymy, kun toinen ei vastaa puheluihin, jos hän ei soita takaisin? Parempi olla vaivaamatta enempää.

Vierailija

Vierailija

Jos paras kaverini ei vastaa koko päivänä puhelimeen, laitan sille leikilläni viestin, että sinäkään et enää minua rakasta. Hän lähettelee samanlaisia viestejä minulle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat