Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei toisinaan vastaa puhelimeen, eik

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

Mulla on puhelin missä milloinkin, enkä läheskään aina kuule puhelimen soittoa. En tarkista vähän väliä, onko joku soittanut. Jos huomaan vaikka vasta päivän päästä, että joku on yrittänyt soittaa, niin en soita takaisin.

Vierailija

Jos en vastaa, en vastaa. Jos on tärkeää asiaa enkä pääse puhelimeen, muista soittaa takasin niin sitten se asia saa jäädä -uudestaan saa soittaa. Ja saattaa olla että ei silloinkaan ehdi vastaamaan.

Vierailija

Yritin soittaa hänelle muutaman kerran, eikä hän soittanut takaisin. Nyt en aio soittaa hänelle enää koskaan, jos hän ei itse soita ensin.

Vierailija

ihmisillä - kenelläkään - ei ole mitään velvollisuutta vastata aina ja kaikissa tilanteissa puhelimeen, ei myöskään soitella takaisin ja maksaa sun puhelinlaskujasi. Jos sulla on jotain asiaa niin etköhän soita uudestaan. Mä taas soitan sulle, kun mulla on sulle jotain asiaa.

Vierailija

Lainaus:

Yritin soittaa hänelle muutaman kerran, eikä hän soittanut takaisin. Nyt en aio soittaa hänelle enää koskaan, jos hän ei itse soita ensin.

Vierailija

Harvoin edes olen puhelimen lähettyvillä ja vaikka olisinkin, en aina halua vastata. Mua ärsyttää myös se että aina pitäisi muka olla "saatavilla" nykyään.

En soita oikeastaan koskaan takaisin, laittakoon viestin jos on jotain tärkeätä. Vastaan jos jaksan.

Itseasiassa yksi tuttavani on kova piinaamaan minua, ei ole ymmärtänyt vinkeistä mitään että ei kiinnosta olla tekemisissä. Soittelee ja viestittelee jatkuvasti. En vastaa oikeastaan koskaan hänelle. Suoraankaan en viitsisi ilmoittaa että jätäpä hyvä neiti rauhaan..

Vierailija

Itse soitan aina takaisin. Ja otan tosiaan viestinä, että ihmistä ei suuremmin kiinnosta olla ystäväni, jos ei soita takaisin kun olen soittanut, tai muuten ota yhteyttä. Eli siinä mielessä voi minusta ihan hyvin odottaa, että toista kiinnostaa soittaa.

Vierailija

Jätän usein itse vastaamatta ja soittamatta takaisin. Joskus ei vain ole sellainen hetki, että joutaisin jutella pitkään tms. Jos joku siitä suuttuu, niin sitten on ihme, että on edes tähän asti ollut minun kaveri. Jos itselläni on tärkeää asiaa jollekin ja haluan ehdottomasti jutella, laitan tekstiviestin, että "Soita heti, tärkeää asiaa!". Saatan kyllä olla itse mnta tuntia katsomatta kännykkään ja usein se on jäänyt äänettömälle - joskus jopa kotiin, kun minä olen muualla.

Uusimmat

Suosituimmat