Mistä tietää koska on parempi erota?

Vierailija

Olen niiiiin täynnä mun miestä. Kaikki siinä ärsyttää. Mies tietää tasantarkaan mitkä asiat hänessä mua vituttaa niin ihan pakko aina tehdä just niin.

suhteessa kaikki päin p:tä. Tuntuu että mies ei arvosta mua pätkääkään. nalkutan koko ajan kun on niin paska fiilis. En osaa olla hiljaa jos mua joku vituttaa. Siitä riidat vaan yltyy.

Välillä jutellaan asioista ja menee 2 päivää hyvin ja sit sama riitely alkaa taas.

Olen itsekkin kyllä aika kamala eli en kaikkea miehen syyksi kyllä laita. Meidän olis varmaan parempi erota. lastenkin takia. Ei niille oo kivaa kun koko ajan tapellaan.

Olen niiiiin loppu tähän touhuun!

Kommentit (5)

Vierailija

mutta sitten, taas lapset on niin pieniä jne, aina keksii syitä jäädä.

Ei meilläkään ole mitään kriisejä ärsyttäävaan niin monet asiat.

Esim äskön kiukustuin kun mieheni on nyt parina iltana juonut noin 6 kaljaa ja minusta sekin on liikaa,ja hän haisee sitten kaljalle yms yms

niin ÄRSYTTÄVÄÄ :(

Vierailija

kaljanhuuruista isäänsä..? Jos nyt useinkin juo 6 pulloa kaljaa illassa, niin miettisin kahdesti sellaisen miehen kanssa olemista. Ellei tapojaan muuta.

Vierailija

mutta tuntuu, että miehesi provosoi sinua tahallaan - yrittää ehkä saada sinut tekemään lopullisen päätöksen.

Itse olen eroamassa, kun mies niin haluaa ja kyllä soisin, että yritäisitte selvittää välejänne perheneuvolassa. Vaikka eroon päätyisittekin, niin se antaa valmiudet hoitaa asioita parhain päin lasten kannalta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat