Helvetin hyvää joulua vaan kaikille!! :(:(:(

Vierailija

niin mita sa viela siella anoppilassa teet, tai sun ex-mies sun vanhempien luona.

Kommentit (8)

Vierailija

että vähän vaikea asua yhdessä kun mies ei halua.

Kaikui kuuroille korville.

Helpotti jokatapauksessa kun sain täällä vähän purkautua

Vierailija

Opetelkoon mies matkustamaan lapsen kanssa kahdestaan tai olkoon menemättä, mutta en menisi varsinkaan edellä kuvatun tapauksen jälkeen. Kuka nyt haluaa vapaaehtoisesti haukuttavaksi, ei ei, en ainakaan minä haluaisi.

Vierailija

Oli taas sitten anoppilassa käynti ja melkein voisin itkeä :(

Tässä nyt ensin taustaa:

Lapsemme on nyt 2,5 vuotias ja minä 21 ja mieheni 25, erosimme totaalisesti reilu puoli vuotta sitten.

Ex miehen isä ja äitipuoli eivät ennen raskautta olleet koskaan meistä kiinnostuneita, kun aloin odottaa lasta niin johan alkoi meidä elämän ruotiminen.

Sillon jo kuulimme, että kasvatamme lapsen täysin väärin jne.. Nyt sitten kun ero on tullut niin aina kun käymme ex miehen kanssa yhdessä heillä, heidän pyynnöstään saan kuulla kauheaa syyllistämistä, että minun syy kun ero tuli jne..

(asiahan on niin, että heidän poikansa halusi vapauden takaisin, yritin tehdä kaikkeni suhteemme pelastamiseksi, mutta mies ei halunnut muuta kuin elää nuoruutensa uudestaan)

Nyt sitten tänä jouluna reilu viikkoa sitten tuli "käsky" että meidän pitää mennä sinne aatoksi.. Jouduimme sanomaan, että olemme sopineet olevamme äidilläni aaton, jonne pukki on tilattu aikoja sitten jne. Tästä sitten loukkaannuttiin tietenkin.

Kävimme sitten heillä tänään syömässä ja minulle tuli selväksi, että ero tuli sen takia, että saisin paremmat tuet (MITÄ HITTOA?!? nykyään elän paljon pienemmällä rahalla kuin ennen kun pystyin tekemään yötyötäni miehen ollessa lapsen kanssa)

Miksi emme muuta yhteen, no siksi ettei heidän poikansa halua!! Tätä sitten kuuntelin koko päivän :( He eivät tajua, että ero oli ihan heidän poikansa tahto, minun sanomiset tai tekemiset eivät olisi eroa voinut estää!!

Oli tasan viimeinen kerta ku heille menen!! Ex mies saa luvan uskaltaa mennä kahdestaan lapsen kanssa sinne, eivät ole minulle mitään sukua enkä jaksa aina kuunnella syylistämistä!! Tähän asti ex mies on halunnut minut mukaan, koska ei ole tottunut matkustamaan reilua 100km autolla kahdestaan lapsen kanssa.

Anteeksi harvinaisen sekava kirjoitus, kiitos kun sain purkautua!

Kyllä ottaa päähän ja on pahamieli :(

Vierailija

että ex miehen kanssa olemme hyvissä väleissä, kavereina.

Hän käy joskus kanssamme äidilläni syömässä ja minä hänen biologisella äidillä ja aina on hyvin mennyt.

Kukaan ei ole kritisoinut valintojamme, paitsi tämä exän isä ja hänen äitipuoli.

Ja mies ei vain osaa matkustaa lapsen kanssa ja haluaa minut mukaansa siksi.

En vain enää keksi mitään syytä, aina saan heiltä paskaa niskaani :(

ap

Vierailija

sinua ? Vielä omituisempaa. Ehkäpä tämä oli merkki siitä ettei siellä enää tosiaan kannata käydä. Kun ei ole mitään pakottavaa syytäkään. Ex varmasti kykenee käymään siellä lapsensa kanssa ilman sinuakin.

Vierailija

ilman ex:n tukea, hei ja haloo, olisit lähtenyt kävelemään, kun ei sinulla ole mitään menetettävää, tai olisit avannut suusi ja kertonut totuuden

Vierailija

Nyt minulle riitti..

Exä ei ole liiemmin osallistunut lapsen hoitoon ja tästä syystä hän ei uskalla liki tuntia matkustaa kahden lapsen kanssa kun ajaa autolla.

Omituista kyllä, mutta ajatteleni että mennään nyt kun ovat kuitenkin lapsen isovanhempia.

Enää en pidä velvollisuutenani pitää huolta siitä, että he tapaavat lastenlastaan, minä kun aina saan paskaa niskaani.

Reissun jälkeen sanoinkin exälle, etten enää koskaan meinaa tulla mukaan, hoitakoon omat asiansa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat