Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa kiltit mammat uusavutonta! Onlinella vaan naurettiin

Vierailija

Olen saanut viinipullon. En ole koskaan eläissäni avannut sellaista. Minulla ei ole niitä vehkeitä, joilla se avataan. En uskalla hakata tai rikkoa sitä. Sain ohjeen työntää korkki pulloon, mutta en jaksa! Olen ruuvannut siihen ruuvin ja vetänyt pois. Työntänyt vispilän varren puoleksi ja vetänyt pois, hakannut sivellintä sinne kaulimella (ei ole vasaraa), sivellin katkesi sälöksi.

Minä en saa sitä auki ja lisäksi avaus pitäisi vielä tehdä suhteellisen äännettömästi. Käsiin sattuu ja itkettää.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Lainaus:

Ja tuntuu turhalta ostaa niitä vehkeitä kun en usko alkavani punkkujuomariksi kuitenkaan.

.

vaikka itse et punkun juojaksi alkaisikaan niin voihan olla että sinulla on joskus vieras joka joisi punkkua. Silloin se vehje voisi olla taas tarpeen.

t.2

Vierailija

ja hakkaat päältä......tai rouhit siihen reiän......korkkivikaisia avannut jopa ihan oikeellakin välineellä,mutta ovat hajonneet.

Vierailija

pari kertaa hakkas nyrkillä vinkkupullon auki..... Olen itsekin kokeillu, mutta ei sisu riittäny ihan loppuun asti ja kämmensyrjä tulee kyllä aika helläksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat