G: Koulutuksesi/ammattisi sinä, joka et aina halua vastata puhelimeen?

Vierailija

ja luonteesi?

akateeminen nörtti, ei kovin sosiaalinen

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Töissä en aina kerkiä vastaamaan puheluihin, tekstiviesteihin tai sähköposteihin, varsinkaan henkilökohtaisesti, mutta en aina edes vähempiarvoisiin töihin liittyviin.

Kotona vastaan aina, paitsi työjuttuihin vastailen joskus viivellä, että edes joskus voin olla yksin perheen käytettävissä.

Vierailija

luonteeltani suht sosiaalinen. En todellakaan vastaa puhelimeen kuin joskus, en vaan tykkää jutella puhelimessa kovinkaan usein ja tapaan ihmisiä mieluummin livenä. En myöskään vastaa viesteihin läheskään aina, ainakaan heti. Kaipaan aikaa jolloin ei ollut kännyköitä!!!

Vierailija

Iltaisin henk.koht. kännyyn soittelee lähinnä kaverit ja sukulaiset, mutta jotenkin sen verenpaineet ei meinaa illalla enää kestää puhelimen soittoääntä. päivät menee puhelimen piristessä, parhaimmillaan soi kolme puhelinta stereona ja yrität samalla palvella kasvotusten asiakasta... Joskus on iltaisin niin rikki puhelimen ääneenä, että meinaa rikkoa sen laitteen sen soiton takia.

Vierailija

Itse en vastaa puhelimeen silloin jos vauvan hoitaminen on pahasti kesken (esim. imetän makuullaan sängyssä ja puhelin on toisessa huoneessa) tai jos olen juuri vaihtamassa vaippaa (vauva alasti hoitopöydällä) yms. Koulutus proviisori ja ikää 30+

Vierailija

olen myös pienten lasten äiti, eikä minulla todellakaan ole aina aikaa illat pitkät päivien päätteeksi keskustella jonkun lapsen asioista puhelimessa. Tietysti jos jotain erityistä on ollut, niin pidän puhelinta silmällä tavallista tarkemmin. Mutta normaalissa tilanteessa minusta virka-aika riittää siihen aivan hyvin. Vanhemmat aika hyvin ilmoittelevat poissaoloista ym. tekstiviesteillä. En soita takaisin tuntemattomiin numeroihin, enkä ole tallentanut oppilaiden vanhempien numeroita puhelimeeni. Ilmoitin joulukuussa numeroni mainontakieltoon ja äkkiä se tepsi, yhtään soittoa ei sen jälkeen ole tullut puhelinmyyjiltä. Suosittelen muillekin, jotka eivät jaksaisi vastailla niihin iänikuisiin lehtimyynti- ym. soittoihin.

Sitäpaitsi minustakaan ei ole ollenkaan välttämätöntä aina olla puhelimen ulottuvissa.

Vierailija

töissä it-nörttinä

Sosiaalinen. En vaan jaksa aina kuunnella löpinöitä-> en vastaa. Toisinaan en pysty koska teen muita tärkeämpiä juttuja.

Vierailija

Vieläkö joku jaksaa pitää omituisena sitä että ei aina vastaa puhelimeen. Voi halleluja sentään.

Itse olen kätilö, enkä todellakaan vastaa aina puhelimeen. Se on äänettömällä pääasiassa ja töissä suljettuna. En vastaa juurikaan outoihin numeroihin. Mulla on tallennettuina puhelimeen tärkeät numerot joten tunnistan kyllä jos äiti, kaverit, mies tai töistä soitellaan ja niihinn tietysti vastaan. Mutta oudoissa numeroissa on usein töykeitä sinnikkäitä puhelinmyyjiä, joten siksi en enää vastaa niihin. Heille kun ei eil kelpaa. Pakko aina lätät lopulta luuri korvaan. Helpompaa siis olla vastaamatta.

Vierailija

/ toiminnanjohtaja. En tosiaankaan ole kovin sosiaalinen, mutta se ei ole syynä siihen että en vastaa puhelimeen (joka usein pitkät pätkät äänettömänä), vaan se että pikkulapsiperheessä elämä on yhtä juoksemista ja kun kakrut saa vihdoin unten maille, olen itsekin jo tosi poikki.

Vierailija

Myöskään mieheni ei vastaa aina puhelimeen edes parhaille kavereilleen. Hän on myyntipäällikkö ja myös varsin sosiaalinen tapaus.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat