juhlavia imetyspaitoja/toppeja??

Vierailija

ollaan menossa kesällä häihin ja olisi käytännöllisintä jos päällä olisi joku imetyspaita. osaako kukaan vinkata mistä löytäisi vähän juhlavempia imetyspaitoja tai -toppeja, jonka voisi laittaa häihin päälle??

Kommentit (4)

Vierailija

Mä ostin netistä juuri samasta syystä. Sain täältä vinkin www.yoox.com ja ostin Diane von Furstenbergin mekon. Hinta ei ollut ihan halpa, mutta mekko taas aika lailla ikuinen. Toimitukset (ja myös palautus) toimi todella hyvin. Ostin vinkistä huolimatta liian pienen ekaksi eli kannattaa todella ostaa yksi isompi koko kuin normaalisti ostaisi. Mekko maksoi kai aika lailla 200 euroa.

Vierailija

Mä etsin aikani, enkä kyllä löytänyt yhtään juhlavaa toppia ainakaan Helsingin kaupoista. Meillä oli aika hienot häät, joten sinne ei voinut mennä missään puuvillatrikoisessa tai viskoosisessa topissa. Mä löysin sitten kietaisumallisen silkkileningin ja sen kanssa onnistui imetys hyvin. Toinen hyvä puoli on se, että leninkiä voi käyttää muulloinkin.

Toki riippuu häistäkin, jos kyseessä jotkut kesämökkihäät tms., niin silloin kyllä löytää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat