VITTU! Meidän naapuriin muuttanut röökaava YH!

Vierailija

Unelmien asunto meillä, naapurit tähän asti olleet ihania jne jne, mutta nyt joku saatanan yh paukuttelee koko ajan ovia kun ramppaa tupakalla.

Kaiken lisäksi ikinä kuulunut mitään meteliä seinän takaa, paitsi eilen ensimmäistä kertaa kuului huuto ÄLÄ OTA SITÄ. Että jee!

Sori vaan yh:t, mutta voisitte pysytellä poissa tämmöisiltä asuinalueilta!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vaikka mulle tietysti ihan sama, ollaan nyt yli vuosi oltu ilman yörauhaa ja oon sinnitellyt heidän takiaan muutaman tunnin yöunilla, ja mun oma lapsi varmaan pitää viedä kohta terapiaan, koska kärsii jo jonkinasteisista pelkotiloista kun naapurissa meno on joka yö niin kuin sikaa tapettais. - 16 -

Vierailija

asuinrauhaa häiritsee myös naapurin ydinperheen jatkuva tappelu ja möykkääminen. Polttavat sisällä tupakkaa ja rööki haisee meille asti. Ovat vain reppanat amiksen käyneitä pöljiä, niin kuin ap:kin, joten eihän heiltä voi muuta odotaakaan. Onneksi pääsen muuttamaan täältä lapsen kanssa pian paremmalle seudulle.

Vierailija

Koska se pieni lapsi siellä kärsii??? Voit tehdä ihan nimettömänä. Tekisin itse, mutten tiedä missä asut.

Lainaus:

Vaikka mulle tietysti ihan sama, ollaan nyt yli vuosi oltu ilman yörauhaa ja oon sinnitellyt heidän takiaan muutaman tunnin yöunilla, ja mun oma lapsi varmaan pitää viedä kohta terapiaan, koska kärsii jo jonkinasteisista pelkotiloista kun naapurissa meno on joka yö niin kuin sikaa tapettais. - 16 -

Vierailija

Itse varmaan käytte Thaimaassa kerran vuodessa, syötte ankkaa ja käytte 2 kertaa viikossa ravintolassa. Teillä käy siivooja ja itse käyt kalleimmalla kampaajalla, mitä olla voi. Ajat tila-autolla ja asut hienolla asuinalueella. Lapsilla harrastukset kalleinta sorttia. Sinä käyt kalliilla kuntosalilla, infrapunasaunassa, spinningissä ja ties missä. Päälläsi Esprit ja David. Luet Gloriaa, Cosmopolitania, ehkä Eevaa ja Saraa. Ette ikinä huuda lapsille ja juotte kalleinta punaviiniä ja herkuttelette kalleimmilla herkuilla. Eihän toki sinulla, ap, voi olla niin rahvaanomaista riippuvuutta kuin tupakointi! Pthyi sitä yh-äitiä! Millä lie soskun rahoilla sinne teidän hienostoalueelle muutti!

Vierailija

Mä oon yh, enkä polta enkä juo enkä muutenkaan rettelöi. Käyn töissä.

Mutta meidän naapurin teinivanhmepi perhe vasta painajainen on... Siis kaks teinivanhempaa, polttaa ikkunoiden alla, niin että meillä (asutaan rivarissa) ei voi kesällä edes tuulettaa, niiden n. 1v4kk vanha lapsi huutaa kuin tapettava sika kaiket yöt, siis todella huutaa ja parkuu edelleen noin vanhana eikä ne tee mitään, ne ei käy töissä, ne riitelee joka ilta kuuluvasti ja äänistä päätelleen se äijä on ainakin kerran käynyt käsiks siihen muijaan. Ja se muija on kaiken huipuks viimesillään raskaana, eli lisää sosiaalitapauksia on tulossa.

On se kumma kun tollaset kaikenlaiset spurgut saa majailla siellä, missä työssäkäyvät, terveet elämäntavat omaavat yh:t elää lastensa kanssa. Lapsikin saa ihan vääränlaisen kuvan elämästä heitä seuratessaan. Saunan taa tollaset parikunnat saisi viedä tupakoineen ja parkuvine lapsineen. Kyseessä ei ole mikään kunnan vuokra-rivitalo.

Vierailija

ap:ta taitaa vaan potuttaa, että tarvii MIEHEN maksamaan puolet menoista, ja nyt joku toinen nainen pystyy muuttamaan samalle aluelle ihan YKSIN!!! Ap:n kun varmaan täytyis muuttaa alueelta pois jos ei olis miestä jakamassa kustannuksia :D

Vierailija

minä olen yh, poltan tupakkaa mutten koskaan kotona lasten nähden. enkä juo eikä meillä ramppaa miehiä.

huudan kyllä lapsilleni ja lapset leikkii ja on ihan täyspäisiä kaikesta huolimatta.

minä käyn töissä ja lapset päiväkodissa, isäviikolla he tekevät omia asioitaan ja arvatkaa vaan mies polttaa siellä parvekkeella ovea louskuttaen.

onneksi mun naapuriperheet yh:t ja ns. normaalit perheet eivät kerkeä valittamaan täällä vauvasivuilla toisen tupakoinnista...

Vierailija

meillä sama ongelma, kunnon wt-yh alakerrassa. Röökiä ei sentään polta, mutta on kyllä koko taloyhtiön häpeäpilkku muuten. Sääliksi käy lapsensa. No, ehkä siitä vielä päästään joskus, jos vaikka ottaisivat kersansa huostaan.

Vierailija

tehdäkin. Omaa saamattomuuttani en ole vielä tehnyt. Kai olen jo niin väsynyt etten ole saanut aikaseksi. Ensi viikolla otan tavoitteeksi saada sen ilmoituksen tehtyä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat