Onko täällä muita, jotka tuntee itsensä hylätyksi?

Vierailija

Tahtoisin niin tuntea, että minua rakastetaan ja mies nauttii mun kanssa olemisesta ja tahtoo olla mun kanssa. Mutta haaveksi sekin jäänee. Eilen sanoi hyvää yötä, kun lapset laittoi nukkuun. Tänään laittoi päissään nukkun jo ennen kymmentä lasten kanssa. :(

Yksin ja hyljättynä täällä iltaani vietän. Onko muita, joiden avioliitossa muka kaikki on hyvin, mutta mies ei välitä iltaansa vaimonsa kanssa viettää.

Kommentit (4)

Vierailija

Älä sure, et ole ainoa. Munkin mies menee jo ennen iltauutisia sänkyyn, muka nukkuu, mut kuitenkin kattoo siellä vielä telkkaria. Huoh, olen tosi kypsä ja välillä tulee mieleen että mitä hittoo? Olis tosi kiva jutella vielä sen jälkeen kun lapset on mennyt nukkumaan, mutta ei... tätä se on eikä muutu, ei takuulla.

Vierailija

Meki yleensä normaalisti iltaisin katsotaan telkkaria sohvalla vieretysten, minä miehen lämpöisessä kainalossa. Siksi tuntuu niin pahalta, että miksei nyt? Nyt, kun siihen olisi erityisesti aikaa ja rauhaa ja pitäisi erityisen rakkauden täyteistä aikaa olla. Miksi ei nyt? Miksi piti juoda itsensä humalaan, kun ei monestikkaan muulloin edes juo tai siltikin mua huomioi. Miksi nyt jätti mut tänne yksin?

ap

Vierailija

varsinkaan suomalainen mies ei tajua, mitä nainen haluaa. Ainakaan jos kyse on läheisyydenkaipuusta tms. Sano sille mitä haluat ja yrittäkää löytää kompromissi. Älä vaivu synkkyyteen, kyllä se siitä.

Vierailija

Vaikka tiedän kyllä, että välittää. Mutta miten se ei halua mun kans olla ja iltaa viettää? Miksi? Miten se voi jättää mut yksin valvoon, kun voitas kaksistaan olla?

Eikö ole mulla edes ketään kohtalotoveria?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat