G: milloin sait viimeksi suuseksiä? Oliko hyvää? :)

Vierailija

Missä asennossa?

Itse sain vajaa viikko sitten, perinteisesti selällään sängyssä maaten, tai olin puoli-istuvassa asennossa, juu ja teki hyvää.....

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Tai miten sen nyt ottaa, onko rakastaja vaiko ei, olen useamman miehen kanssa sängyssä (eri aikaan) koska kukaan ei osaa niitä ihania suuseksin salaisuuksia hyvin. Toinen osaa toista hyvin ja toinen ei koske pimppiin edes sormella...toiset taas olis koko ajan nuolemassa. Itekin joskus aikoinani luulin että mussa on vikaa kun ei kiinnosta suuseksi, mutta ei se niin ollutkaan. Mies vaan ei tykänny siitä ja sen mielestä haisee pahalle :) tuskin siellä sormeakaan uitti. Mutta kun on mistä valita niin saa hyvää seksiä ja suuseksiä :)

Vierailija

Ei kuulu meillä valikoimiin, kun on nää paikat niin inhottavat kuulemma, ettei tosiaan miehellä tulis mieleenkään mitään suuseksiä antaa.

Vierailija

Mun mies olisi aina lipomassa, edestä, takaa, päältä ja alta. Ja neljä lasta olen synnyttänyt, ei tunnu sekään haittaavan vaan jaksaa ihastella alapäätäni.

Tänään illalla sitä olisi taas luvassa, ainakin kirjoitti jääkaappimagneeteilla siihen suuntaan vihjaavan runon kaapin oveen: "Himosta kaunis takamus kaipaa kun pehmeä kieli leikkien lipoo nuolla ikuinen orgasmi". Heh, onneksi meidän lapset ei osaa vielä lukea.

Vierailija

Lainaus:

asentoa minäkin haluaisin kokeilla, olitko siis kontallasi ja mies nuoli takaapäin, vai miten? Välillä kyllästyttää aina sama asentos selällään!

ap

Vierailija

ja poikaystavalta joka on erittain innokas oraaliseksimies, valitettavasti, koska itse en niin valita. Ehka jos kumppani on aivan sairaan hyva siina, niin sitten ikaankuin alkulammitteluna, mutta en helkkari jaksa puolta tuntia kun alkaa jo puutua. Nykyinen ei ikava kylla ole mikaan taitaja ja se saa homman maistumaan viela enemman puulta.

En tieda miten enaa neuvoisin kun olen hienovaraisesti yrittanut sanoa ja nayttaa. Tuntuu etta koko suhde valjahtyy kun ei seksi toimi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat