Jatkuva poskiontelontulehdus, allergiaako?

Vierailija

.

Kommentit (11)

Vierailija

Voi olla myös hammastulehdus, joka aiheuttaa samantyyppisiä oireita kuin poskiontelontulehdus. Tutullani oli useita "poskareita" peräkkäin ennen kuin oikea syy selvisi.

Vierailija

ja tulehdus todettu siinä viimeisimmän kerran. Sitä ennen ultralla katsottu ja todettu siinä. Voisin kyllä käydä hammaslääkärissäkin, ei kai siitä haittaakaan olisi. Ensi viikolla menen taas kuvauttamaan poskiontelot. ap

Vierailija

kroonistumaan ja minulla oli hyvin ahtaat tiehyet ja ainoastaan leikkaus toi avun lähes vuoden kestäneelle poski- ja otsaontelotulehduskierteelle.

Vierailija

Onko kohtalotovereita? Olen sairastanut yli 3 poskiontelontulehdusta syksystä saakka. Olen joutunut olemaan työstäni niin paljon sairauden vuoksi poissa, että ihme etten ole vielä potkuja saanut. Työpaikallani on todettu hometta. Itselleni on puhjennut jo allerginen nuha. Kannattaisiko harkita suoraan työpaikan vaihtoa tämän vuoksi? Aikaisemmin olen ollut terve, enkä sairastellut kuin pari krt vuodessa.

Vierailija

kun olen alkanut oireilla. Siellä oli kuivauskoneet muutama viikko sitten, joten ongelma lienee ainakin osittain korjattu. On siitä tehty ilmoituksia, mutta toistaiseksi vasta pari huonetta remontoitu, tämän koko remontin ajan olimme myös töissä. Nenäkannu on käytössä. ap

Vierailija

Lisäksi sun kannatta hankkia nenähuuhtelukannu.

Ja ei mikään ihme ole jos sulla on jatkuvasti tulehduksia, jos kerta duunipaikalla on hometta. Eikö sille ole tehty mitään? JOs ei, niin äkkiä työsuojeluvaltuutetulle ja työterveyshuoltoon ilmoitusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat