Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväpeitot kerrossänkyyn tytölle ja pojalle!

Vierailija

Heippa,

mistä löytäisin halvat päiväpeitot täyspitkään kerrossänkyyn tytölle ja pojalle (4 ja 2v)? Kaikki on liian suuria tai liian kalliita. Etsin alle 25e kpl olevia. Mistä löytyisi tytölle tytönvärinen ja pojalle pojanvärinen ja kuitenkin sopisivat yhteen? Tai sitten kummallekin luonnonvalkoinen. Ikean malleja olen haikeana katsellut, mutta en viitsi maksaa päälle 15e postikuluja (jos ymmärsin oikein, että kulut on niin suuret). Matka Ikeaan taas vie bensaa paljon paljon enemmän kuin 15e. Ideoita?

Kiitän ja kummarran :)

Kommentit (7)

Vierailija

Mun mielestä Prismat, Citymarketit, Kodin Anttilat tai Anttilat myy sellaisia puuvillaisia edullisia päiväpeitteitä. Niitä on värikkäitä sinisiä, punaisia, oransseja, lime, keltaisia jne..valkoista, en ole ihan varma näistä väreistä mutta olen nähnyt kyllä jossain tämän. Se ei ollut kallis mutten muista myöskään hintaa.

Entä ihan fleece -peite? nekään ei ole yleensä kalliita, saa varmasti mitä väriä vain ja on helppo pestä ja pedata.. siis tiedän itse ettei kerrossänkyä ole helppo pedata niin peitteen olisi hyvä olla mahdollisimman kevyt.

Vierailija

Niitä tosiaan on "joka kaupassa" myynnissä, ja värejä/kuoseja on ties miten paljon erilaisia:)

Kannattaa myös harkita sitä, että ostaisit yhden ison päiäpeiton, ja jakaist sen kahtia?

Tai mene kangaskauppaan ja osta tieltä jotain kivaa kangasta?

Vierailija

kun sitä ei tarvitse huolitella (ei purkaudu). Toki joku kanttaus on kivan näköinen. Kangaskauppaa suosittelen minäkin.

Eikös pojat ja tytöt muuten ole ihan samanvärisiä, yleensä sellaisia vaaleanpunertavia?

Vierailija

teetin yhdet päiväpeitot eurokankaassa,mutta nyt olisi kiva saada uudet.teetetyt maksavat aivan kauheesti.fleecepeittoja olen katsonut mut ne on tosiaan liian lyhyitä.

Uusimmat

Suosituimmat