Menikö joulu hyvin? Vittuiliko anoppi, joiko ukko liikaa?

Vierailija

Purkaudu AV:lla.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

ukkoki on ulkomaalainen) ja bissee on vedetty ihan tasaseen tahtiin molemmat, Vaan hienosti menee. Huomenna kaikki kakarat(3täysikästä )ja sit tää meidän juniori (asuu siis kotona toim.huom). tulee syömään ja sit ne varmaan viihtyyki täällä taas kolme neljä päivää

Vierailija

Miehen vanhemmat ja sisko teki taas temput terävät, mutta minua ei enää jaksanut kiinnostaa niiden temput ja viimeinkin mieskin huomasi kuinka kusipäitä sen sukulaiset on.

Vierailija

Vietettiin joulu oman pienen perheen kesken, ei siis ollut murhetta anopeista. Ja ilman alkoholia vietettiin.

Mun vanhemmat ja siskon perhe kävi eilen meillä syömässä, sekin meni todella mukavasti. Meidän kaikki ruuatkin onnistui huippuhyvin!

Vähän aatonaattona kirosin kun ruuat tuli niin kalliiksi, päätin jo että ensi jouluksi mennään jompaankumpaan mummolaan niikuin aina ennenkin.. Mutta ei ehkä sittenkään, kyllä tää kotona vietetty joulu oli paras ikinä. Sai tehdä sen joulun omalla tyylillään. Suosittelen.

Vierailija

Aatto meni ihanasti. Oltiin vanhemmillani. Anopin ja apen luona joulupäivänä käytiin. Taas huomasin että ollaan täysin eri aaltopituudella.

Vierailija

Ihanasti on mennyt joulu. Ollaan nautittu toisistamme ja hyvästä ruuasta.

Anoppi ilmoitti jo ennen joulua ettei halua meitä jouluna nähdä (ja ainoaa lapsenlastaan), tänään vielä onneksi muisti muistuttaa tekstarilla, että "kiitos lahjoista ja hyvät joulun jatkot". Luettiin se näin: emme itse teille lahjoja laittaneet ja ei tartte tänne tulla tapanina, vaikka koko muu suku on kutsuttu". On kyllä ihanan vapauttavaa ollut, kun ollaan saatu nyt käsiteltyä miehen kanssa tämä asia, että mitään mummovelvollisuuksia ei ole tosiaankaan olemassa ja ihan rauhassa saa kukainenkin tykätä kenestä tykkää (miehen sisko on siis pop). Jotenkin sitä itse äitinä vaan kavahti sitä, että joku muu voisi haluta olla erossa lapsestaan ja lapsenlapsestaan ja voisi kohdella lapsiaan niin eri tavoin, mutta ei siitä mitään lakia ole todellakaan säädetty, että miten pitää kohdella. Kun sen ymmärtää, niin kovin paljon helpompaa on elämä ja pystyy keskittymään oleelliseen - niihin ihmisiin, jotka oikeasti haluavat olla meidän kanssamme.

Vierailija

Minä 40 asteen kuumeessa, mies kaatui aatto iltana myös sängynpohjalle kuumeisena, ja eilen kaikki kolme lasta kovaan kuumeeseen.

Anoppi tajusi pysyä kotonansa, joten sen vittuilua et tarttenu tänä jouluna kuunnella ja alkoholia ei mennyt ukolla kuin lasillinen punaviiniä.

Koira ja kissa näyttää olevan ainoat joissa on jotain elonmerkkejä.

Vierailija

anoppia ei päästetty meille.

Ja mieskin joi maitoa sekä colaa ;)

Jos anopin olis päästänyt meille, olis kyllä vittuillut, niin ärsyttävä tapaus on.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat