Eikö luulisi että illat on pahimmat eron jälkeen?

Vierailija

Eroi oli ilmeisestikin miehen päätös?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

välillä sanoo että katsellaan, välillä sanoo että pari vuotta ainakin ollaan erillään, välillä sanoo että 6-7v ollaan erillään, välillä puhuu kuin ei enää koskaan oltaisi yhdessä,

en mä tiedä mitä se haluaa, tietääköhän itsekään vai onko tää vaan sääliä, odottelee hkä nää pyhät pois ja sitten jättää mut, en tiedä,

olisi sitten jättänyt jo loka-marraskuussa kun alkoi koko erosta puhua, ei olis ollut mitkään joulut lähellä ettei niiden takia tarvi säälistä roikutella mua,

oli se ainakin marras-joulukuun vaihteessa puhunut että ollaan erottu, koska kuulin tuolla kylillä sellaista, mulle kiisti ettei ole sanonut niin, että ei voi mitään jos ihmiset luulee jotain.

Toivon niin kovasti että me vielä palaamme yhteen, mun virheistä tää on pitkälti lähtenyt koko erotilanne tai myönnän, kokonaan mun aiheuttamani alunperin,

paitsi nyt välillä mietin että onko, vai löysikö hän uuden ja on helpompi kiistää sen osuus ja syyttää vaan mua meidän erosta, oltais me saatu varmasti nämä jutut selvitettyä ilman komatta osapuolta, ehdotin miehelle terapiaakin yhdessä ongelmien poistamiseksi ennenkuin selvisi että hän tapailee jo toista..

Vierailija

en ymmärrä mihin ne meidän ihanat yhteiset vuodet ja jutut muka olisi kadonneet, kuka tuo mieso n joka kohtelee mua näin,

onko tässä vaan kyse säälistä ettei kehtaa jättää mua näin tylysti ja siksi roikuttaa että toivoo että mä itse sanoisin että tää on tässä nyt.

Vierailija

Rikkihän se on itsekin, mutta en tiedä, onko rikki siksi ettei saa jätetyksi mua vai siksi ettei halua jättää mua?

Tämähän ei ole sinun ongelmasi ollenkaan!! Jos mies on rikki, on vain hänellä velvollisuus hoitaa ongelmansa... Eikö sinulla todellakaan ole muuta ajankulua, kuin yrittää saada itsellesi mies, joka on täysi paska??? Kukaan joka oikeasti rakastaa ja kunnioittaa toista, ei käyttäydy noin! Ja jos sillä on esim. mt-ongelmia tai jotain riippuvuuksia, jotka voisi selittää käytöksen, oletko ihan varma, että haluat ne mukaan suhteeseenne loppuelämäsi ajaksi?

Tiesithän, ettet sinä voi rakastaa miestä ehjäksi?

Vierailija

että ei siis ole ns pakkotavata jos erotaan, toivoisin toki että lapset saisi nähdä miestä jonka kanssa ovat vuosia eläneet, mutta en tiedä, tuskin haluaa tavata jos me erotaan.

Vierailija

Mies pitää sua varalla...haluaa pitää vähän hauskaa mutta ei polttaa suhun siltoja täysin..aina kannattaa olla takapaortti aui johonkin suuntaan=)tein tuota itse ex ukolle...tapailin muita mutta samalla vannoin rakkautta sille,etsin koko ajan kuitenkin jotain parempaa..en vaan uskaltanu polttaa siihen täysin välejä..etten jäisi yksin jos ketään ei löytyisikään...säälittävää

Vierailija

väitän, että mies on saanut sinusta yliotteen! Miten olet noin paljon narua sille antanutkin, että olet luvannut odotella sitä takaisin? Usko pois, kukaan ei loppujen lopuksi voi rakastaa sellaista, joka ei itse rakasta ja kunnioita itseään, vaan antaa kävellä ylitseen! Nyt oikeesti pää pystyyn ja jatkat sinun elämääsi, etsit itsellesi onnen jostain muustakuin miehestä, joka voi loukata sinua noin.

Vierailija

Aika rumasti sanottu, mutta osittain voi olla ihan tottakin, toisaalta luulen, että jos mies ei ole aina ollut yhtä häikäilemätön, olet sinä vain ollut ihan liian kiltti ja sinisilmäinen ja antanut ukolle liikaa valtaa. Edelleen kuitenkin neuvon, että tutkiskele nyt asiaa oikein perinpohjin; oletko halukas elämään suhteessa, jossa toinen on noin häikäilemätön (korut, pusut ja halit on tässä tapauksessa mielestäni enemmän vallankäyttöä kuin rakkautta) vai olisiko kuitenkin parempi ilman mokomaa?

Ja jos kysyt mitä sinun (mielestäni) pitäisi tehdä; lopullinen pesäero! Tylysti ja päättäväisesti ilmoitat, että nyt saa riittää leikkiminen aikuisen miehen kanssa, lyöt lopullisesti suhteen poikki, etkä ota etkä anna ukonkaan ottaa yhteyttä. Nuolet haavat ja keskityt ihan muihin asioihin. Vielä lisään, että ellet tähän pysty, älä hyvä nainen ainakaan uhkaile erolla, sillä toteuttamaton uhkaus on ihan yhtä turmollista niin lapsen kuin lapsellisen miehen kanssa; venyttävät rajojasi vain entisetään.

Vierailija

mutta kun mä todella haluan sen takaisin.

No, jos mä nyt jatkan tätä linjaa että näyttele nsille iloista, en ruikuta ikävääni enkä näytä kuinka sattuu, kai se on sama jos olisin oikeasti yli sen, jos se vaan luulee niin,

ja saanhan samalla itselleni henkisesti tehtyä eroa, koska kyllä tää nyt siltä näyttää että se on mut jättänyt ja odottaa vaan aikaa sanoa se tai että mä sanon sen,

en ole vielä täysin valmis irtautumaan hänestä lopullisesti ja pysyvästi,

joten jospa mä nyt sitten vaan olen ja leikin kun luulisin jotain mitä ei tapahdu, haluan katsoa tän loppuun miehen puolelta, kai tää on jotain sadomasokismia ;D

Voinko mä enempää itseäni satuttaa, joka tapauksessa kaipaan ja toivon että hän soittaa, ei se sitä muuta sanonko mä sille että tää on loppu vai enkö sano.

Soittaa jos soittaa, sen välin mä silti kaipaan ja näen silmissäni visioita miehestä ja uudesta yhdessä.

Vierailija

mä olen ihan hukassa tän asian kanssa, en todellakaan halua erota enkä menettää tuota miestä, ellei hän niin päätä.

Minusta tutnuu että hänellä on tunteita tuota toista kohtaan, en sitten tiedä kuinka vahvoja ja kauanko niitä on ollut, ainakin kuukauden ovat ns julkiseurustelleet, mutta olen eräiltä tahoilta saanut ymmärtää että olisivat ehkä jopa 6kk olleet yhteyksissä, en tiedä.

Yksi yö kun mies oli ollut uuden naisen luona muutaman päivän, soitti hän minulle yöllä asunnoltaan että tilasi taksin, jos menen hänen luokseen, no minä menin, ja mies oli juopotellut ja varmaan ottanut jotain muutakin (?) (ei normaalisti juo ikinä) ja oli itkuinen ja raivoisa, huusi lopulta ettei hänelle ole mitään normaalia elämää kenenkään kanssa koskaan luvassa kun rakastaa mua, että mitä hän millään yrityksillä tekee edes ja miksi kuvittelee koskaan saavansa mitään normaalia. Sitten soitti mulle taas taksin että lähde pois, halasi ja sanoi että pitää muistaa että olen hänen oma kulta aina ja hän rakastaa minua eikä tämä mikään liity rakkauteen millään lailla.

Rikkihän se on itsekin, mutta en tiedä, onko rikki siksi ettei saa jätetyksi mua vai siksi ettei halua jättää mua?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat