Mitä ihmettä sitä tekis tänään? Lapset lähti mummolaan ja ihan yksin oon kotona OV

Vierailija

isommat kaupatkaan ei oo auki, maitoa pääsee vaan 3 tunnin päästä hakemaan, miten ihmeessä saan ajan kulumaan

Kommentit (10)

Vierailija

yleensä viikonloppuisin on ees isommat kaupat ja kauppakeskuset auki.. en lue kirjoja eikä telkkaristakaan tuu mitään =(

ihan tylsää, kaupasta lähden kyllä hakemaan mikroruokaa ja herkkuja

Vierailija

Ja loppuillaksi kaatuisin sohvalle kuohuviinilasillisen kanssa ja saisin valita ihan itse, mitä telkkarista katsoisin. Kukaan ei käännä kanavaa jollekin idioottipuolelle.

Vierailija

Kohta teen manikyyrin ja jalkahoidon itelleni, luen vähän juolupukin tuomaa kirjaa ja lähden pitkälle kävelylenkille meren rantaan. Siivotakin pitäis. Ihana rauha vaikka heti on lasta ikävä.

Vierailija

Lainaus:

en lue kirjoja eikä telkkaristakaan tuu mitään =(

ihan tylsää, kaupasta lähden kyllä hakemaan mikroruokaa ja herkkuja

Itselle tuo olisi ihana tilanne ja nukkuisin päiväunia, lukisin (lehtiä, kirjoja, nettiä), kävisin kävelyllä, jumppaisin

Vierailija

Jos sisätila ahdistaa, käy vaikka kävelyllä. Itse olisin sohvan vankina koko päivän ja katselisin mukavia ohjelmia, kun kerrankin rauhassa saisi olla. Tai tosiaan lukisin hyvää kirjaa ja nukkuisin välillä.

Vierailija

Luulisi, että tonnilla saisi lastenhoitajan päiväksi (tai pariksikin)

Eli et taida kuitenkaan ihan noin paljoa ole valmis maksamaan, koska muuten sulla ei olisi pulaa vapaa-ajasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat