Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten narsistia pystyisi loukkaamaan?

Vierailija

vai eikö mitenkään?

kääntääkö ne kaiken aina nurinpäin?jos sanon,että mies on huono sängyssä,se ei usko,vaan sanoo vaan tietävänsä,että on hyvä???

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

hänen sairaasta käytöksestään,jota olen saanut todistaa vuosikausia..

-ap

Kotipsykologia ei taida ihan riittää toteamaan jonkun narsistiseksi!

Vierailija

Mistä tiedät, että on narsisti ? Hyvä itsetunto ja narsistisuus ei ole sama asia.

Ihminen voi olla leuhka ja ylpeä itsestään olematta narsisti.

Miksi miehesi pitäisi uskoa, kuin moitit sitä ?

Vierailija

Karkasin ja jätin ex- mieheni, sairaan, hullun narsistin! Vannoo tappavansa minut vieläkin, sen verran paha kolaus,että pääsin häneltä karkuun ja toin julki hänen hulluuden.

Lainaus:

Paras tapa on mielestäni jättää narsisti ja alkaa elää omaa parempaa elämäänsä ilman sellaista.

Vierailija

Narsisti saa energiaa toisten ihmisten tunteista. Hälle on loppujen lopuksi ihan sama onko ne toisten sanat hellyttelysanoja vai suuttumisen huutamista - pääasia että hän tietää, että hän saa toisessa tunteita aikaan ja hänellä on siten valtaa toiseen ihmiseen.

Ainut keino loukata narsistia on siis kohdella häntä on kuin häntä ei olisikaan. Ei vastaa puheluihin, ei soita hänelle tms. Jos asuu saman katon alla, niin luulen, että narsisti saa aina sen energiansa kyllä otettua, sen verran taitavia ovat. Lähellä olevat ovat kuitenkin helppoja "lähteitä".

Vierailija

Jos henkilö on "todistettu" narsistiksi, niin miksi häntä pitäisi loukata? Eiköhän sellaisen ihmisen voi jättää omaan arvoonsa. Jos nyt kostaa haluaa jotain, niin hajottaa auton tai pahoinpitelee fyysisesti tms.

Vierailija

mutta yhden narsistin sain aikoinaan lopettamaan sen soittelun kun sanoin, että "menen ensi kesänä naimisiin". Ei tajunnut omassa täydellisyydessään, että en ole varalla vuosikausia, jos herra joskus sattuisi soittamaan tai käymään samassa kaupungissa :) Olin päässyt asian yli jo paljon aiemmin, joten mielestäni tilanne oli herkullinen ja tiesin että se jossain määrin satutti häntä, täydellistä.

Vierailija

Onko ap läheiselläsi diagnosoitu narsismi psykiatrin toimesta vai mistä tiedät että hän on narsisti? Siksikö että itse päättelet niin? Siinä tapauksessa voin todeta näin lauseen perusteella että sinulla on jakomielitauti.

Vierailija

sitä vain kun on itse jälleen kerran loukattuna,niin haluaisi antaa kynsille sille narsistille,mutta eipä kai se onnistu mitenkään.

olen siis hiljaa:)

-ap

Vierailija

Lainaus:

hänen sairaasta käytöksestään,jota olen saanut todistaa vuosikausia..

-ap

Kotipsykologia ei taida ihan riittää toteamaan jonkun narsistiseksi!

Vierailija

Että jos joku on oikeasti todettu narsistiksi että miksi tarttee vielä jotenkin kiusata?

Jos taas SINÄ sielä ruudun takana teet "johtopäätöksen" että kumppani on narsisti koska sinä niin määrittelet, niin sinuna hakisin itselleni jotain juttuhoitoa.

Onko se narsistia jos parisuhteessa menee huonosti, eikä kumpikaan tai toinen vaan myönnä virheitään?

Eikö narsisti tee SINULLE oloa ettet tee mitään oikein etkä voi elää ilman häntä? Ei niin että huonossa liitossa ei vaan myönnetä jatkuvissa riidoissa että TAAS sinä olet oikeassa ja minä väärässä. Ei kukaan niin tee!

Kannattaisko vaan koittaa parantaa sitä parisuhdetta, tai jos kerran olet pätevä tekemään toisista analyysejä niin hankkiutumaan alalle? :D

Parisuhde on läjä kompromisseja ja myönnytyksiä, jos kumpikin kostaa toiselle ja tehdään hallaa niin ei se ole sairautta, vaan itsekkyyttä. Ei PARIsuhdetta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat