Cerazette ja vuotaminen. Ottaa aivoon.

Vierailija

Alotin kaksi viikkoa sitten syömään Cerazettea. Olin jo toiveikas että kohta taas seksielämä rullaa kun ei tarvii kortsujen kans pelata tai pelätä raskautumista.

Noh, kolme-neljä päivää kun olin syönyt noita pillereitä niin alkoi vuoto. Mikä nyt ei varmaan outoa kun kuuluuhan niihin sivuoireisiin "pientä tiputteluvuotoa". MUTTA kun tää vuoto vaan lisääntyy koko ajan! Viimeiset kaksi päivää olen vuotanut kuin hanasta. Joudun käydä normisiteen vaihtamassa reilun puolen tunnin välein! Ottaa päähän!!

Vauvakin on oppinut jo käymään illalla nukkumaan samoihin aikoihin kuin esikoinen joten olisi miehenkin kanssa vähän saumaa toihuilla peiton alla mutta tää eukko vaan vuotaa kun teurasporsas!! ARGH!

Miten muilla käynyt noiden Cerazettejen kanssa? Jatkuuko vuoto kovin pitkää? Onko yleensäkin ollut toimiva ehkäisymuoto?

Kommentit (4)

Vierailija

Mulle kävi ihan samoin. Imetin ja kuukautiset eivät olleet alkaneet ja lääkäri kehui pillereitä ja sanoi, että kuukautiset eivät välttämättä alakaan kun ajoissa aloitettu pillerit. Kaksi päivää pillereiden aloituksen jälkeen vuoto alkoi ja jatkui viisi kuukautta. Sitten meni hermot ja heitin pillerit roskiin ja vuoto loppui kahden päivän päästä ja sen jälkeen oli vaan normaalit kuukautiset.

Kolmessa kuukaudessa tilanteen pitäisi normaalisoitua, mutta jos ei, niin heittäisin pillerit menemään. Itse kärsin ihan turhan pitkään vuodoista, pisin vuodoton aika 5kk:n aikana oli kolme päivää.. Olisin lopettanut käytön jo paljon aikaisemmin, mutta kun vaihtoehtoista ehkäisymuotoa ei ollut tarjolla.

Kannattaa kiinnittää huomiota myös mielialaan. Tajusin vasta jälkeenpäin, että oma mielialani heittely liittyi aivan selvästi pillereihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat