Noniin, nyt alkaa terveellisempi elämä =) Kuka tulee mukaan?!

Vierailija

Ei herkuttelua viikolla, säännöllinen syöminen, einekset minimiin.

Liikuntaa (uinti, lenkkeily, jumppa) vähintään 3 kertaa viikossa!

Motivaatio huipussaan, toivottavasti ei laske heti huomenna ;).

Kommentit (11)

Vierailija

mutta karsin sen arkipäivistä pois. Viikonloppuisin saa syödä herkkuja, mutta kohtuudella =).

Kävin juuri kaupassa ostamassa vihanneksia, nyt lähden lenkille! Ja ruoaksi ajattelin laittaa uunijuureksia ja kasvispyöryköitä.

ap

Vierailija

ajattelin ihan laatia viikkosuunnitelman, johon sitten tulisi kanssa merkitä onko toteutunut vaiko eikö. Ja paino kirjataan aamuisin ylös, se motivoi.

Olen aiemmin tehnyt pistelaskutaulukon tyyliin "puoli tuntia liikuntaa 1 piste, tunti 5 pistettä jne." sama ruokailuista erikseen ja pisteet yhteen laskemalla selviää saako lauantaina herkutella ja laiskotella vai ei. Se toimi ihan hyvin, kun otti arkirutiiniksi. Myös hyvä, jos ei tee yksin, meillä oli jääkaapissa molemmilla listat, joihin illalla yhdessä merkittiin ja toinen tsemppasi.

Vierailija

Mä oikeastaan voisin tulla tähän pinoon että ensi vuonna vasta tai sanotaan vaikka, että sillä poikkeuksella, että yksi roskaruokapäivä per viikko sallitaan ja lisäksi vielä sitten se uudenvuoden aatto (meinataan mennä syömään kreikkalaiseen ja lisäksi kotiin vielä päälle sipsiä, tortilloja ja ties mitä). Jos ei koskaan saa nauttia elämästä ilman miettimisiä, niin ainakin mulla menee liian vaikeaksi.

Vierailija

Mä voin tulla mukaan kans. On ollut rankka elämänvaihe ja nyt kun se ehkä on taittumassa, niin voisi panostaa vaihteeksi itseensä.

Vierailija

Itse en ole ylipainoinen, mutta veltostunut kylläkin. Liikunta ja terveellinen elämä piristää kummasti ja ehkä tämän kaamoksenkin saa taittumaan nopeammin :)

Olen erittäin huono mesettämään, mutta jos tuonne laihdutus tai vastaavalle puolelle laitetaan ketju, niin olen mukana tsemppaamassa ja kirjaamassa urotöitäni =)

ap

Vierailija

arki-iltojen suklaan syömistä lukuunottamatta. Sitä yritän vähentää nyt joulun jälkeen kun onnistuin jo vähentää ennen joulua... Liikuntaa ei taida ehtiä enää lisäämään kun on 3 alle kouluikäistä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat