Uskotteko koko elämän kestävään rakkauteen ja ystävyyteen? Mikä on pisin rakkaus

Vierailija

suhteesi ja ystävyyssuhteesi?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Uskon että elinikäinen rakkaus ja ystävyys, niiden muodot muuttuvat matkan varrella (siis jos ajatellaan ihmisiä jotka ovat ollet vaikka 50v yhdessä). Rakkaus muuttuu ystävyyssuhteeksi, ei osata elää ilman tätä toista ihmistä, ollaan sidoksissa, muttei rakkaudesta vaan tottumuksesta. Riippuvuus siinä kuin kahvikin. Ystävyys suhde kaatuu ehkä helpommin, mutta jos muitakaan ei ole niin ei siitä viimoisestakaan luovuta.

Vierailija

Että niin moni ajattelee rakkauden kestävän paremmin kuin ystävyyden... Mä ajattelen toisin päin, vaikka en ole rakkaudessa varsinaisesti joutunut pettymään. Miehen kanssa ollaan oltu 6 vuotta yhdessä, mutta mulla on iso liuta ystäviä ihan pikkulapsesta asti. Mulle on äärimmäisen tärkeitä nuo ihmiset, joidne kanssa ollaan kasvettu yhdessä, ja jotka tietää "mistä mä olen kotoisin".

Paljon helpommin voisin kuvitella rakkaussuhteen kaatuvan, kuin yhdenkään noista ystävyyssuhteista.

Vierailija

Eli me rakastuttiin pikku hiljaa ystävyyden aikana. Lopulta oli mahdotonta enää peitellä meidän kummankaan niitä tunteita jotka ylsi pidemmälle kuin halaus.

Vierailija

Pisin suhteeni on mieheeni kohta 16 vuotta yhdessä, naimisissa 6 vuotta. Meillä on kolme ihanaa lasta. Ajattelin tälläkin hetkellä miestäni. Hän on ihana isä ja mies.

Vierailija

Rakkaus kestänyt 7 vuotta. Kumallakin meillä on lapsuuden ystäviä pari kappaletta jäljellä.

Kyllä ne kestää. Ystävyyssuhteissa voi joskus olla katkoja kun ei soitella, mutta usein sekin johtuu muista kiireistä kuten remontista tai elämän muutostilasta.

Se on ikuisesta työntekemistä ja hoivaamista, mutta antoisaa kun saa samalla mitalla takaisin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat