Miten voi tietää synnyttävänsä ylihuomenna

Vierailija

ellei kyseessä ole suunniteltu sektio??

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Lainaus:

Olen ollut 3 cm auki viikolta 35 asti, ja tässä sitä ollaan sitten kuitenkin. Olen maannut 23 viikolta asti supistusten kourissa ja kun vk 34 annettiin lupa liikkua, supisteluita ei ole tullut enään ollenkaan.

Jotenkin tuntuu uskomattomalta että tässä nyt lähtö tulis ennen maanantaita, mutta eihän sitä nyt voi varmaksi tietenkään sanoa.

t. 23

Vierailija

Eihän se ollut synnyttämässä ylihuomenna vaan yli huomenna. Eli synnyttää jonkun yli huomenissa. En tiedä kenen yli synnyttää. Miehensä?

Vierailija

Käynnistetään laskettuna päivänä. Kolmas raskaus ja paikat jo monta senttiä auki niin tiedän että silloin ovat väkisinkin ulkona.

Sitä en tiedä mitä tässä viikonlopun aikana voi tapahtua, mutta todennäköisesti ei mitään...

Vierailija

Ei mulla vaan syntynyt käynnistyspäivänä kumpikaan, toinen meni seuraavaan päivään ja toinen syntyi vasta ylihuomenna... Mutta mulla ei käynnistetykään kalvojen puhkaisulla, vaan tableteilla.

Eikä se välttämättä käynnisty heti kalvojen puhkaisullakaan. Ihmiset kun on yksilöitä...

Vierailija

Olen ollut 3 cm auki viikolta 35 asti, ja tässä sitä ollaan sitten kuitenkin. Olen maannut 23 viikolta asti supistusten kourissa ja kun vk 34 annettiin lupa liikkua, supisteluita ei ole tullut enään ollenkaan.

Jotenkin tuntuu uskomattomalta että tässä nyt lähtö tulis ennen maanantaita, mutta eihän sitä nyt voi varmaksi tietenkään sanoa.

t. 23

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat