nukutko koskaan päivisin, vaikka lapsesi ovat kotona ja hereillä?

Vierailija

silloin jos lapsi katsoo telkkarista lastenohjelmaa ja makaan vieressä sohvalla. yksi lapsi 4v

Kommentit (13)

Vierailija

Lapset 2 ja 4, touhuavat kyllä tässä kotona ihan turvallisesti kahdestaan. Enkä nuku sikeästi, lapset käyvät aina välillä rupattelemassa. Ja olen siis raskaana ja sen vuoksi niin väsynyt.

Vierailija

Ymmärsit ihan oikein. En vaan nukahda, jos kuka tahansa muu valvoo samassa huoneistossa, olipa se mies, lapsi tai anoppi. Ei ole käytännössä ongelma, koska meillä on kaikilla tapana nukkua yöt emmekä ota yövieraita minua valvottamaan. Olen niin herkkänuninen, että herään joka kerta, kun joku lähtee liikkeelle yöllä vaikka vessassa käydessäään.

Ja jos vielä lisää haluat kauhistella, niin sellaisina öinä en yleensä nuku ollenkaan, jos pitää esimerkiksi matkalle lähdön takia herätä erityisen aikaisin kuten klo 4 tai 5 aamuyöllä. Matkoilla pystyn nukahtamaan vain lääkkeen avulla.

Juu, tiedän, kertoo turvattomasta lapsuudesta. Jokaisella meillä on omamme.

Vierailija

Lainaus:

Olen kai sen verran neuroottinen, etten pysty nukkumaan, jos joku muu kotona valvoo, lapsi tai aikuinen.

Kuulostaa pahalta... Siis jos miehesi valvoo, et pysty nukkumaan?

Vierailija

lopettaa päivänukkumisen näin melkein neljävuotiaana. Voin silti nukkua sohvalla, jos hän katsoo elokuviaan, molemmilla on hyvä olla. Rauhallinen lapsi, ei ole menossa pää edellä biojäteastiaan, sukkasillaan tai muutenkaan ulos, eikä pistele rautaesineillä suojattuja pistorasioita, mutta itse otan joka päivä 20 minuutin päivätorkun. Auttaa kummasti, kun herää klo 5-6.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat