APUA!Raskaana ja :(

Vierailija

Olen n. viikolla 30 raskaana. Olen melkeimpä koko raskausajan ollut stressaantunut ja huolissaan erilaisista asioista. Hormonitkin ovat varmasti vaikuttaneet siihen, että pienetkin asiat ovat välillä saaneet suuret mittasuhteet mielessäni ja olen muutenkin luonteeltani \"huolehtija\". Kuitenkin raskausaikanani on valitettavasti tapahtunut monia stressaavia, ahdistavia ja huolia aiheuttavia asioita ja nyt minua mietityttääkin se, miten tämä pitkäaikainen stressi on vaikutttanut mahassani olevaan vauvaan? Olen lukenut, että se voisi aiheuttaa skitsofreniaa ja muita häiriöitä lapselle, pitääkö se paikkansa? Kiitos vastauksestasi

Kommentit (6)

Vierailija

että jos edes joskus olet kokenut hetkittäisiäkin iloja, hymyillyt tms, niin vauva voi ihan ok,

mula on ollut ihan helvetillinen raskaus, ekat 20 viikkoa tapeltiin miehen kanssa joka yö ja päivä lähes läpi,

sitten masennuin ja rv30 jälkeen me erosimme

olen polttanut taas tupakkaa siitä alaen 20-60/vrk ja itken ja valvon, olen laihtunut yli 10kg ja en nuku enkä hymyile,

silti neuvolantäti sanoi että vauva on varmasti ihan ok,

no oliskin...

Vierailija

Et tod. ole yksin. Voimia sinulle, kylläkait tää vielä iloksi muuttuu. Äitiyslomaa odotellessa vielä olisi tammikuu töitä.. Ei kyllä jaksaisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat