Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli tuosta meikkauskeskustelusta mieleeni, mitä mieheni sanoi minulle eilen.

Vierailija

Olimme lähteneet hänen kaverinsa luo (sinkku) kyläilemään, no kesken matkaa tulikin sitten ilmi että ei voitukaan mennä, no se harmitti tietysti. No siinä sitten sanoin että turhaan tuli taas meikattua ja laitettua.

Mies tähän tuumasi: Voisithan sä muakin varten meikata, eikä aina joidenkin muiden, vai eikö minulla ole enää mitään väliä!

(Tähän naureskellen sanoin, ettei sillä ole enää väliä, kun se on jo mun:)

- sanoi siis mies joka ei ikinä ole kommentoinut ulkonäköäni, pukeutumista, meikkaamista, eikä itsekkään ole aina katsomassa peiliin, melkein järkytyin kun kuulin mielipiteen, en voinut kuvitella että minun mies voi ajatella noin.

Ja siis itse olen melka kaunis tapaus, meikkaan viikottain, yleensä olen meikannut useimmin mutta nyt olen kotosalla niin ei tule kotona meikattua. Ja siis lapsiakin meillä on jo 3.

Kommentit (2)

Vierailija

Mies on aika visuaalinen olento ja silmää miellyttää huoliteltu puoliso. Voihan sitä joskus ihan omaa puolisoakin varten laittautua, vaikka kotosalla "vaan" onkin. Jotkut ei tälläisestä ajatuksesta tykkää kun "miehen pitää tykätä musta just tälläsenä". Kyllähän se varmaan tykkääkin, mutta eihän se toisen huomioiminen koskaan pahaa tee. Kivempi se on miehenkin mielestä tulla kotiin VAIMON luo kuin homssuisen ÄIDIN...

Vierailija

tuskin se mies on asiaa suuremmin surrut, kunhan vaan heitti, kun sopiva rako tuli. Mutta kyllä niillä liikkuu päässä joskus yllättäviäkin juttuja ja joskus jopa saavat ne sanoiksi puettua :D

Uusimmat

Suosituimmat