Muita jouluna vastataudissa?

Vierailija

Löytyykö kohtalotovereita...olemme miehen kanssa molemmat vatsataudissa. Kaksi kolmesta lapsesta oli aattona ja me eilisestä lähtien. Inhottava olo! Inhoan itse eniten tätä heikkoa ja tutisevaa oloa :(. Millähän siitä pääsisi nopeiten eroon...?

Kommentit (13)

Vierailija

mutta lapsilla oli nyt jouluna. Onneksi oli lievä oksennustauti, toinen taisi oksentaa kerran ja toinen muutaman kerran.

Itsekin inhoan oksennustauteja yli kaiken, mikä siinä onkin, että ne iskevät vielä rajummin aikuiseen.

Vierailija

Lapsllamme alkoi tauti perjantaina ja kesti neljä päivää, tosin ruoka ei vieläkään maistu kunnolla. Mies ripuloi maanantaina mutta tauti helpotti nopeasti. Itselläni kuume ja ripulointi alkoi aatonaattona. Aattona pystyin syömään ja olo oli suht normaali. Sitten huono-olo alkoi taas ja ripulointi jatkui eiliseen asti. Aatonaattona kylään tulleet mummu ja pappa sairastuivat toissapäivänä ja maksaivat vuorokauden vierashuoneessa toinen oksensi ja toinen ripuloi....

Mahtava joulu! On saanut mies syödä jouluruuat yksin aaton jälkeen. No eipähän ainakaan tänä jouluna tullut ylimääräisiä kiloja.

Vierailija

aattona enää heikko olo,

mies oksensi aaton,

seuraava päivä meni molemmilla toipilaana, miehellä tosin ripuli,

no tänään mulla ollut heikko olo ja ripuli, mies sekä oksentaa että ripuloi.

Vierailija

Kaikki viisi ollaan oltu kuumeessa ja kovassa yskässä. Vauvalla (5kk) ja 5-vuotiaalla ärhäkkä korvatulehdus.

5-v oksensi toissa yön, minä eilisen päivän, mies viime yön. Jännityksellä odotan kumpi on seuraava: vauva vai 4-v.

Olo on kuin bambilla, jalat ei kanna ja sydän hakkaa.

Oli muuten elämäni kamalin joulu.

Vierailija

viikonloppuna oli meillä...... Ykäsin pari kertaa perjantaina ja epäilin jo ruokamyrkytystä kun meni niin pian ohi. La sairastui mies ja toipui ylös sängystä ma. Lapset säily terveenä.

Vierailija

Täällä on koko perhe käyty läpi, ja pari tuttuakin. Sisko oksensi tiistain vastaisena yönä, minä ja mies aattona, tyttö seuraavana yönä. Kaikki, ketä olimme ehtineet nähdä kahden päivän aikana ennen omaa sairastumista ovat myös sairastuneet. Jopa vaikka tapaaminen olisi kestänyt vain puoli tuntia.

24h-virus. Oma olo tosin vieläkin heikko. Gefilusmehua on saanut juotua, mutta muuta ei sitten olekaan saanut alas.

Vierailija

mutta niin hirveessä flunssassa, että jos ois ollut side silmillä, niin en olisi tiennyt mitä syön ;) maku- ja hajuaisti totaalisesti kateissa... Koko muukin perhe samassa taudissa :(

Vierailija

Itsellä alkaa jo helpottaa, mutta nyt alkanut oksettaan ja etomaan. Mahakin kipee...

Lainaus:

mutta niin hirveessä flunssassa, että jos ois ollut side silmillä, niin en olisi tiennyt mitä syön ;) maku- ja hajuaisti totaalisesti kateissa... Koko muukin perhe samassa taudissa :(

Vierailija

Kaikki alkoi 22-23.12 välisenä yönä. Aaton aattona oksentelin koko päivän ja makasin viltin alla kun palelsi ihan kauheasti. Illalla alkoi ripuli.

Aattona oli vähän huono olo, mutta illalla jo ruoka maistui. Sitten olen oksennellut aina öisin. Viime yönä käväisin jo päivystyksessäkin, kun ajattelin ettei tämä voi olla enää normaalia, kun koko ajan oksettaa ja ei saa nukuttua. Mutta ei mulla varmaan mitään kummempaa kuitenkaan ollut...

Mistäpäin ootte, muut sairastuneet? Itse olen Vantaalta... AJattelin vain, että onko jotain ärhäkkää liikenteessä?

Vierailija

Meidän 7-henkisestä perheestä viisi on kipeänä. Itse sairastin sen ekana. Tauti kestää aika kauan, ensin oksentelua, sitten ripulia ja huonovointisuutta monta päivää. Mulla kesti viisi päivää, kuopuksella kuusi päivää, miehellä on nyt viides päivä menossa. Vanhin lapsi on ainut, joka ei ole sairastunut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat