Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko tuli rahalahjoja lapsille/ teille jouluna?

Vierailija

Itse emme antaneet rahalahjoja tai lahjakortteja.

Kommentit (14)

Vierailija

Tosin meidän 2- ja 4-vuotiaille on vielä tosi helppo keksiä lahjoja ja aikuisille voi hankkia kirjan tai suklaata. Isältäni saatiin viime vuonna pata, samanlainen kuin meillä jo on, ja naureskelin, että saadaan varmaan myös tänä vuonna pata. Ja niinhän me saatiinkin :)

Tänä vuonna annetaan miehen pikkuveljelle lahja rahana, kun on siinä iässä, että vain tietynlaiset vaatteet, sikakalliit sellaiset, kelpaa, eikä meillä ole varaa ostaa edes T-paitaa, saatika että tiedettäisiin, millainen sen pitää olla. Aika suloista, kun sama jannu kulki pari vuotta sitten aina verkkareissa :)

Miehen äidille annamme myös rahalahjan, lahjakortin Stockalle, niin pääsee vähän humpsuttelemaankin.

Vierailija

Mun vanhemmilta 400 euroa lasten ( 3kpl) lahjoihin ja jouluun ylipäätään. Vanhemmat tuli meille jouluksi. Aiemmin ei olla rahalahjoja saatu, nyt olen opintovapaalla ja talous heikommalla kuin tavallisesti, johtunee tuosta.

Vierailija

Mieluummin ottaisin kirjan paketissa. Nimittäin niitä paketteja tuli vain yksi, mieheltäni, ja lapset olivat surullisia vanhempien puolesta kun ei saatu lahjoja. Luulivat reppanat, että ollaan oltu tuhmia. Ei olla,, mutta meidän läheiset eivät halua ilmeisesti uhrata sekuntiakaan lahjan miettimiseen ja hankkimiseen. "Käy osta jotain, mitä haluat" :(

Vierailija

Entä paljonko annoitte rahana/lahjakortteina?

Meille tuli appivanhemmilta 150€ (ihan liikaa minusta)

Itse annettiin kaikille isovanhemmille Lippupalvelun lahjakortti á 25€ ja kummipojalle 20€ urheilukauppalahjakortti

Vierailija

n. 300 euroa isovanhemmilta ja isoisovanhemmilta.

Asumme kaukana ja olisi älytöntä lähetellä lahjoja. Realisoin siis rahat jo ennen joulua paketeiksi lapsille ja itsellemme.

Emme antaneet rahaa tai lahjakortteja kenellekään. Kummilapislle lähetimme paketit ja isovanhemmille meni perinteisesti lasten valokuvat.

Vierailija

useina vuosina 500 euroa lahjakorttina. Se on tosi paljon ja aikaisemmin tuntunut ihan liialta, mutta tänä vuonna se taitaa tosiaan tulla tarpeeseen. Jos nyt rahana laskee, niin ehkä tuon saman summan laitoin itse lahjoihin, tosin jaettuna isolle porukalle ja osa oli omalle perheelle, joten olemme saamapuolella.

Uusimmat

Suosituimmat