Oliko kellään muulla ihan paska joulu vai olenko ainoa?

Vierailija

Itken vaan täällä kun oli niin kaikin puolin ikävää ja taas kun sitä niin kovasti odotti.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Olen töissä koko joulun, asiakaspalvelussa lentokentällä ja asiakkaat on niin hirveitä aina jouluna. Siis suomalaiset. Suomalaisilta sais koko joulun perua.

Vierailija

Pestään kyllä kädet aina vessassa käynnin jälkeen ja ulkoa tultaessa ja syömään käydessä. Ruokaa ovat saaneet laittaa vain terveet, tietenkin. Lisäksi desinfioin ovien kahvat ja vessan, vaihdan pyyhkeet päivittäin mahatautiaikaan ja jokainen käyttää omaa pyyhettään, mutta niin vain tauti on tarttunut melkein kaikkiin.

Vierailija

Olin itse elämäni kamalimmassa flunssassa kuumetta yli 39 ja hereillä jaksoi olla max. tunnin ja sitten oli pakko taas mennä nukkumaan. Istumassa ei meinannut jaksaa 15min kauempaa :P

Vierailija

Mutta ei mennyt yhtään niinkuin olisin toivonut enkä sitten oikein osannut ja jaksanut pitää puoliani. Sekin harmittaa.

Lähinnä sellaista että olisin toivonut rauhallista ja kiireetöntä joulunviettoa, ja se oli vaan kamalaa hösäämistä koko ajan. Tuntuu että mun yli käveltiin ihan joka asiassa ja olin ihan ulkopuolinen omassa kodissani. Esimerkiksi jouluaterialla vieraat rupesivat syömään ennen kuin kaikki ruoka oli edes pöydässä ja häippäsivät syötyään pöydästä niin että kun minä ehdin jälkiruokaan sain syödä yksin.

Kaikkea tämmöistä sattui paljon niin huono mieli jäi. Olen viimeisilläni, laskettu aika mennyt jo yli viikko sitten, niin sekin kiristää hermoja :(

Vierailija

=taudinaiheuttamiskyky on erittäin korkea! Siltä ei voi välttyä samassa ruokakunnassa oleva jos tauti on tuleva! Periaatteessa yksi oksennus voi sairastuttaa koko maapallon, koska yksi ainut mikrobi riittää yhdelle yksilölle sairastuttamaan ko tautiin. Vaikka desinfioisit itse päästä varpaisiin, voit helposti sairastua! Mikrobit voivat elää taudinaiheuttamiskykyisinä jopa viikon jollakin pinnalla.

Vierailija

mutta mies on matkoilla, joten ikävä on. Jouluyönä lapselle nousi aivan kamala kuume ja sitä sitten on hoideltu. Nyt lapsella on lämpöä ja on selvästi kipeä, mutta ei enää pysy sängyssä. Minulla on kurkku kipeä. Äidiltäni oletin saavani runsaasti ruokaa, kuten aikaisempina jouluina, mutta nyt olikin päättänyt toisin, mikä hälle suotakoon, mutta tässä tilanteessa on vähän kenkkua syödä kaapista makaronia ja ketsuppia. Mitään erikoisempaa en jaksa kokkailla, kun lapsi ei kuitenkaan syö mitään ja itsellenikään ei juuri ruoka maistu. Onneksi joulu on joka vuosi, tämä ei ehkä nouse ikimuistuisemmaksi. Tsemppiä.

Vierailija

ihan kirjaimellisesti paska joulu. Olen ollut vesiripulilla aatonaatosta lähtien. Sitä ennen siivoilin kolme päivää kaksivuotiaan oksennuksia ja ripuleita... Eipä ole jouluruuat uponneet.

Vierailija

Lainaus:

ihan kirjaimellisesti paska joulu. Olen ollut vesiripulilla aatonaatosta lähtien. Sitä ennen siivoilin kolme päivää kaksivuotiaan oksennuksia ja ripuleita... Eipä ole jouluruuat uponneet.

Inhottavaa...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat