Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä jouluna keikkalaisena sairaalassa päivystyksessä, en voi ymmärtää lasten

Vierailija

pahoinpitelyä ja kuritusta. Pieni poika alle 5v joutui jouluaattona päivystykseen, kun vanhemmat olivat aiheuttaneet lapselle pahat palovammat, hirveää. Kuinka joku voi lasta noin pahoinpidellä. TUntuu kauhealta kuinka voisi tuottaa lapselleen tuskaa .......tahallisesti.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Siskoni ruokki mielellään pappamme koiraa 3 vuotiaana.

Sitten sisko yhtä äkkiä tarrasi koiraa viiksistä jolloin koira vinkaisi, murisi ja yritti pois tilanteesta.

Huulesta silmäkulmaan asti ylettyvä syvä haava.

Eipä tollaisesta oikein ketään voi syyttää. Ainakaan minusta.

Vierailija

sinne tuotiin vauva, minkä äiti oli heittänyt seinään. Lonkka oli murtunut ja oli vedossa. Äitiä ei paljon siellä näkynyt. Ei kiinnostanut. Isä ja isän vanhemmat valvoi vauvan vieressä.

Vierailija

Tottakai voi syyttää pappaasi ja muita aikuisia joita paikalla oli. Yhdistelmä koira, pikkulapsi ja ruoka, voi luoja kun on typeriä ihmisiä...ei tietenkään saa jättää keskenään tai antaa edes päästää tuohon tilanteeseen. Huh, tätä se tietämättömyys on ; (

Vierailija

koiran pedille tai ruokakupin ääreen ei vaan mennä koiran syödessä tai levätessä. Et vaikka olisi kuinka kullannuppu se koira niin nuo on ne tilanteet jolloin koira ei siedä ärystystä. tai ei voi olla varma siitä miten koira reagoi ärystykseen vaikka olisi kuinka hyvin koulutettu. Mä en ikinä antaisi 3-v:n ruokkia koiraa olematta itse lähellä, enkä ehkä antaisi muutenkaan. Vielä nytkin kun pojat pieniä, siis jotain 100cm pitkiä moni koira on säkäkorkeudeltaan melkein saman korkuinen ja vaihdan puolta niin että itse tulen koiran ja lapsen väliin esim. lnekkipolulla kohdatessa. En nimittäin aina luota siihen koiran ulkoiluttajan reaktiokykyyn.

Vierailija

Kyllä se ongelma tässäkin kirjoituksessa on ne ÄÄLIÖT vanhemmat, eikä ap, joka kertoo asiasta anonyyminä kertomatta paikkakuntaa tai mitään netissä.

Lainaus:

ap tulla tänne tätä puimaan. Pyydä työnohjausta jos painaa mieltä!! Sulla on vaitiolovelvollisuus!

Vierailija

olin vuosi sitten keikalla lasten teholla ja sinne tuotiin pieni tyttö jota oli lyöty jollain päähän niin että kalloon tuli iso lommo. Ise en ole mikään malli äiti, mutta en koskaan satuttaisi lapsiani

Vierailija

Mitä tarkoittaa "Töissä jouluna keikkalaisena sairaalassa päivystyksessä,"?

Ap, oletko hiprakassa?

Totuus on se että monikin vanhempi pystyy kyllä tuottamaan lapsilleen tuskaa tahallisesti, kännissä tai ei kännissä. Niin Suomessa kuin muuallakin.

Vierailija

Kyllä se vaitiolovelvollisuus kattaa sen ettei saa edes mainita mokoman ilmiön olemassa oloa. Ollaan vaan ihan hiljaa niin paha menee pois.

Vierailija

tiukat vaitiolovelvollisuussäännöt. Asioihin pitäisi voida heti puuttua ja viranomaisten kesken pitäisi olla heti tieto tällaisesta, ehkä joku raukka voidaan säästää enemmiltä kärsimyksiltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat