Mitä merkkilaukkuja omistat? Minkä arvoisia ne ovat?

Vierailija

Oletko itse ostanut vai saanut lahjaksi?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

longchampin 3 pikkulaukkua 100€/kpl, DKNY isoja 2kpl á 200,-, pari banana republicin n.200€/kpl, 1 tiger of sweden iltalaukku 100€, 2 f. biasia n.400€/kpl.

Itse itselleni.

Vierailija

Onkohan mussa jotain vikaa kun en osaa innostua laukuista tai kengistä.. :) ????

Mulla on ihan hieno laukku, jokin kangaslaukku ja tosi hieno mini-nahkalaukku... siis käsilaukku.. Mutta mitään en ole niistä maksanut, sillä en välitä laukuista. Olen saanut ne lahjaksi äidiltäni.. nytkin se hieno -nahkainen on lasten leikeissä.. :)

Vierailija

Guessin tekonahkalaukkuja mitenkään kategoriaan laatulaukut. Ovat huonoa työtä ja MUOVIA!

Laadukas nahkainen hyvää designia edustava laukku on ihan toiselta planeetalta.

Yleensä laadukkaan laukun voi saada n. 250€ ylöspäin, mutta merkistä aiheutuva "lisäarvo" nostaa hintaa tuntuvasti.

Ostakaa hyvää tavaraa niin ei tarvitse parin kuukauden välein hankkia niita parin kympin surkeita muovipusseja.

Vierailija

lahjaksi. HInta kai lähes 150€. En olis maksanut itse! Pari muuta laatulaukkua ulkomailta (ei niin tunnettuja merkkejä), hinnat pyörii satkun molemmin puolin.

Vierailija

Sekä DKNY (ne on "vain "jotain 200e). Ja Gucci pikkulaukku (maksoi käytettynä n. 50 e, muuten kai jotain 300 e luokkaa). Muita ei taida olla.

Vierailija

Donna Karan New York musta nahkalaukku. Sain mieheltä tuliaiseksi matkalta, arvo ehkä 600 eur.

Guessin beige nahkalaukku (erittäin pelkistetty, ei tätä nykyistä Guess-tyyliä). Ostin itse New Yorkista 2002. Arvo silloin 200 eur.

Lacosten beige-valkoinen pikkuinen kesäkassi. Ostin itse lentokentältä, arvo 100 eur.

Henry Lloydin tikkilaukku, sain joululahjaksi, arvo 100 eur.

Tykkään laukuista, mutta yli 500 euroa en laittaisi laukkuun. Kaikki edellämainitut ovat klassisia ja käytän niitä jatkuvasti.

Vierailija

En tosin laske Longchampin (varsinkaan niitä taittokasseja) miksikään merkkilaukuksi. Käytän niitä kauppakasseina, kun näyttävät kestävän ihan mitä vaan. Ne on halpoja väskyjä. Longchampin nahkalaukkuni ovat niin ikivanhoja, etten muista enää edes hintaa.

Mulberryny on sellasta pienempää mallia. Maksoi 660 euroa. Ostan seuraavaksi vähän isomman Mulberryn, kun olen saavuttanut tavoitteeni (mulla on ihan omat mielihyväbonukset -> en palkitse itseäni koskaan herkuilla, vaan kerran vuodessa, jos hyvin käy, laukulla).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat