Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, joku on kirjoitellut mun nimimerkillä kaksplussalla, miten on mahdollista

Vierailija

eli laitoin siis oman viestini ja klikkasin sitten sitä viestissä olevaa nimimerkkiäni ja sieltä tuli se lista mitä on kirjoitellut, siinä oli minun kaikki viestini, MUTTA viimevuonna kirjoitettu monia viestejä joita itse en siis ole kirjoittanut, mitä ne tekee minun nimimerkin alla? siis joku kirjoittanut minun tunnuksellani vai?

eikai kahdella voi olla samoja tunnuksiakaan? Minun ilmoitukseni oli kirpputori puolella ja nämä viimevuonna kirjoitetut siis keskustelupuolella, mutta ihmettelen edelleen miten ne voi olla minun nimimerkkini alla?

iiik, miten saan yhteyden ylläpitoon?

Kommentit (10)

Vierailija

käynyt niin että kun joku kirjoitti esim. mitäs nyttille jollain nimimerkillä harmaana niin kun tuli palstauudistus niin sen jälkeen jos jollain oli sama nimimerkki mustana niin ainakin osa kirjoituksista meni tuon mustan piikkiin. eli saattaa olla sellaistakin takana

Vierailija

ja huomasin että kun klikkasin yhtä "vierasta" viestiä, siellä nimimerkki olikin isoilla kirjaimilla, mutta oli siis silti tuossa minun "viimeksi kirjoitetuissa" listassani

toiset olivat ihan sama nimimerkki kuin minulla, vai voiko esim odotuspuolella kirjoittaa ilman oikeata nimimerkkiä ja laittaa nimimerkiksi minkä tahtoo ja se olisi sitten sattumalta ollut tuo minun nimimerkkini

niin vaikea salasana minulla ettei kukaan voi sitä arvata, voiko olla käynyt sellainen vahinko että joku muu on saanut saman nimimerkin? ei ole vuoden 2007 jälkeen enää kirjoitellut tuolla. Odotuspuolella vain kirjoittanut

Vierailija

Klikkasin muutama kuukausi sitten omaa nimierkkiäni ihan vahingossa kaksplussalla ja sieltä aukesi ne minun ilmoitukset ( muutama vanha myynti-ilmoitus, pari keskustelua). En aluksi edes huomannut/kiinnittänyt huomiota niihin loppuihin mutta sitten luin keskustelun "Vaasassa kirppis..." jne. Loput olivat jopa vastenmielisiä sukupuolitautijuttuja keskustelupalstalla:( ÄÄÄÄK ja KÄÄÄK nimierkki oli minun ja kirjoitukset vanhempia kuin omani (ennen omaa rekisteröitymistäni kirjoitettu) eli todellakin samalla nimierkillä voi kirjoitella tuolla. Rekisteröidyin uudelleen ja sen koommin en ole palstalla käynyt. Täytyy ottaa yhteys, kun olin asian jo ihan unohtanut!

Vierailija

kun kirjoittaa ei kirjautuneena niin se nimimerkki näkyy harmaana ja kun kirjoittaa kirjautuneena niin se näkyy mustana

Lainaus:

6 mitä tarkoitat tuolla mustalla ja harmaalla viestillä?

mulla on ollut nuo tunnukset aika kauan, mistään palstauudistuksista ei oo hajuakaan kun täällä yleensä kirjoittelen :D

Vierailija

mutta täällä palstalla uudistuksen jälkeen kirjoitin muutaman kerran vieraalla nimimerkillä (mulla ei edes ole omaa). Kun kirjoitin jonkin viestin vierailijana, kuten aina, niin näkyviin tulikin jokin vieras nimimerkki.

Uusimmat

Suosituimmat