Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi sai nolattua minut, oli ostanut koko 38 villapaidan minulle, vaikka

Vierailija

hyvin tietää minun olevan kokoa 44 , kaksoraskauden jälkeen 6kk synnytyksestä en ole ehtinyt laihduttaa. Päivitteli koko suvun kuullen........

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vitsi, että täälläkin on oikeasti inhottavia ihmisiä! Mulle on jokaisen lapset odotusaikana tullut liki 20kg painoa, jotka ovat sitten imetysaikana lähteneet kaikki pois. Ja joka kerran mun isäni on ekan kerran synnytyksen jälkeen mut nähdessään taputellut mun mahaa ja kysellyt, että "ai, jäikö sinne vielä toinenkin?" Siinä vaiheessa on kyllä tehnyt mieli vetäistä reiskat naamaan!

Ymmärrän oikein hyvin, että kaksosraskaus jättää jälkensä, eikä kahden pienen vauvan kanssa ole laihduttaminen ihan päällimmäisenä mielessä. Joten lohtuhali sinulle typerän anopin vuoksi ja lippu korkealle! Laihdut, kun laihdut ja jos et, so what?!?

Vierailija

Joten laihtumisen luulisi käyvän itsestään. en tosiaan tajua, miten kaksosten äidillä on aikaa syödä niin paljon, että pysyy punkerona.

Vierailija

Mä olen jo aikapäivää oppinut olemaan nolaantumatta mistään tuollaisesta. Anoppi teki kyllä mulkusti, mutta anoppi ei päätä sitä, miten sä reagoit sen touhuihin.

Muutenkin kyllä säälittää ap. sun kaltaiset ihmiset joille jotkut raskauskilot on kaikki kaikessa ja kamala häpeän aihe. Ei ole elämänne kummoisissa kantimissa.

Lainaus:

hyvin tietää minun olevan kokoa 44 , kaksoraskauden jälkeen 6kk synnytyksestä en ole ehtinyt laihduttaa. Päivitteli koko suvun kuullen........

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat