Millainen työ minulle sopisi? sh vaihtamassa alaa/työpaikkaa

Vierailija

Olen ystävällinen, huomaavainen, empaattinen ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Olen ammatiltani sairaanhoitaja, mutta työ on mielestäni liian raskasta. Vuorotyötä en haluaisi enää tehdä, jatkuva kiire ja riittämättömyyden tunne ovat tehneet oloni ahdistavaksi. Nuorempana nämä em. asiat eivät haitanneet, työ tuntui mielenkiintoiselta ja jännittävältäkin, monissa eri paikoissa olen ollut. Nyt lasten myötä olen muuttunut, minusta on tullut rauhallisempi.

Minnekään pitkäaikaisosastolle en haluaisi, selkäni on vähän huono, vaikka olen normaalipainoinen ja liikuntaakin harrastan. Päivätyötä toivoisin itselleni. Tällä hetkellä olen työssä kirurgisella akuuttiosastolla. Perioperatiiviseksi sairaanhoitajaksi ei musta ole, haluan myös keskustella potilaideni kanssa.

Olen saanut usein myönteistä palautetta, mutta nyt alkaa tuntua siltä, etten enää jaksa samalla tavalla kuin ennen. Fyysinen terveys kunnossa, joten kai tämä jostain muusta johtuu.

Olisiko teillä ideoita mitä ryhtyisin tekemään? ;) Koulusta olen saanut keskinkertaiset paperit, mutta mitään erityistä vahvuutta minulla ei ole muuta kuin sosiaaliset taidot. Ainakaan itse en ole mitään erityistä itsessäni löytänyt. Pidän lapsista myös erittäin paljon.

Kommentit (10)

Vierailija

palkkasi nousee brutto 3000 euroon...

tai

opiskele psykoterapeutiksi ja perusta toiminimi ja rahasta 100-200 e/tunti ( sis. alv) perhe - ja tai yksilöterapeuttina

Onnea !!!

Vierailija

tosin näiden muksujen kanssa varmaan siirtyvät vielä muutamalla vuodella eteen päin. Poliklinikkatöitä olen etsiskellyt, kun päivätöitä haluaisin pääasiallisesti tehdä.

Olen ollut leikkaussalissa harjoittelussa ja teholla töissä, joten tiedän myös tuosta maailmasta jotain myös itsekin potilaana oltuani. Anestesiahoitajan työ ei siis kiinnosta ja instrumenttihoitajan työ puolestaan olisi liian teknistä itselleni. Tätä lähinnä tarkoitin. Aika huonosti selitetty asia kuitenkin tuossa edellisessä viestissä.. ;)Perhepäivähoitajan työ olisi minulle liian yksinäistä ja palkkaus liian huono.

Pidän lapsista, luonnosta, ihmisistä, olen ymmärtäväinen ja ystävällinen, melko herkkä ihminen. ap

Vierailija

ja matkustustyötä, jonka vuoksi se ei ehkä sopisi minulle. Myös siinä pitäisi olla sellainen ihminen, joka osaa myydä/markkinoida. Itse en ole ehkä niin voimakas persoona, että haluaisin olla esillä myymässä jotain. Toisaalta tästä syystä ehkä esim. opettajankin työ saattaa olla poissuljettu. Mutta ehkä siihenkin esiintymiseen tottuu/tottuisi. ;)

Vierailija

"Perioperatiiviseksi sairaanhoitajaksi ei musta ole, haluan myös keskustella potilaideni kanssa"

No kyllä vain leikkureissa ja heräämössä keskustellaan potilaiden kanssa ja paljonkin. Ei monen tunnin leikkauksissa joissa potilas on puudtettuna paljon hiljaakaa voi olla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat