Ihanaa mies lähti baariin tapaamaan ystäviään.

Vierailija

.

Kommentit (15)

Vierailija

ja minä lasten kanssa kotona. Huomenna minun vuoroni baariin ja mies lasten kanssa. Tai teatteriin menen ensin, sitten syömään ja sitten vielä jonnekin.

Can't wait!

Vierailija

niin olen täpinöissäni.

Nyt lapset on unilla, tämä rouva ottaa lasin hyvää punkkua ja joululahjaksi saamansa kirja käteen.

Muita jotka nauttivat silloin tällöin ajastaan kotosalla ihan yksikseen?

Vierailija

käyn baarissa ja tanssimassa kavereiden kanssa noin kerran parissa kuussa. Miestä se ei yleensä yhtään kiinnosta, vaan mielellään jää lasten kanssa kotiin. Mien käy ehkä pari kertaa vuodessa. Minä taas annan sen nukua pitkään siis lähes puoleen päivään viikonloppuisin, kun siitä nauttii ja itse olen aamuvirkku ja otan mieluummin päivätrkut.

Vierailija

Teillä taitaa olla erittäin toimiva suhde, onnea siitä.

Me myös käymme erikseen ulkona, juuri tuollaisia baari-iltoja tai tyttöjen iltoja, tai harrastuksen takia yöpoissaoloja kummallakin. Luottamus on täysi kummallakin, ei tarvetta pettämiseen.

Aika surullista jos pitää aina olla pelko pyllyssä että toinen pettää. Kertooko se sitten epäilijän huonosta itsetunnosta vai mistä.

Vierailija

Ah tätä ihanuutta. Meillä lapset kanssa nukkuu ja lasissa kuplii kuohari. Nyt katsomaan lempi-dvd ja nauttimaan tästä ihanasta rauhasta.

Nauttikaa tekin!

Vierailija

Mies käynyt viimeksi kesällä, no minä olen itse baarissa töissä, joten vapaa-ajalle ei sinne niin kiinnosta tosiaankaan mennä. Mutta keikoilla käyn silloin tällöin, mies joskus mukana, joskus menen tyttö- tai poikakavereiden kanssa.

Vierailija

en ikinä saa lasta noin aikasin nukkumaan että voisin olla yksikseen hetken ennen kuin menen nukkumaan. :)

Ja nyt jos koskaan haluisin juoda punkkua edes lasin muttaa olen raskaana. :)

Vierailija

Lainaus:

Jos onkin jossain muualla ja on jotain sutinaa jonkun kanssa?

saahan se rouva silti lukea kirjansa ja juoda punkkunsa ja nauttia olostansa!

Miksi AINA pitäis surkeilla ja murehtia siitä, mitä ehkä mahdollisesti joskus saattaisi tapahtua jotain pahaa jos huonosti sattuisi vaikka todennäköisesti siitäkin ihan hyvin selviäisi. Miksei vain voi nauttia siitä, mitä hyvää nyt on?

Vierailija

olen kurkkua myöten täynnä koko otusta. Olen ollut koko joulun töissä ja nyt on vapaata, ei haittaa vaikka poistuisi näyttämöltä. Ja niille jotka pelkäävät pettämistä: Eliminoidaanko se pitämällä mies kotona lukkojen takana vai jatkuvalla epäilemisellä jos sen päästää vähäksi aikaa irti?

Vierailija

Baariinhan tuo meni kun kerta niin sanoi. Luottamus 100%, oli ensin meillä saunomassa ystävänsä kanssa. Pikku paikkakunnalla meillä on yksi baari, ja sinne siis menivät.

Yleensä menee kalaan tai mökille saunomaan aina silloin tällöin, viimeksi käynyt baarissa olikohan heinäkuussa.

On tämä vaan ihanaa, omaa aikaa ja mieskin nauttii kun tapaa vanhoja ystäviään jotka tulleet maalle joulun viettoon.

Ja sinulle nelonen, minä vaihtaisin kyllä punkkuni mieluusti raskauteen :) Nautihan sinä siitä, minä nautin viinistä.

Hauskaa iltaa kaikille.

Ap

Vierailija

Mun mies kävi metsällä, kalassa ja saunomassa kavereilla.

Selvisi että oli pettänyt ja useasti.

No hän onkin jääkiekkoilija. Yritän antaa anteeksi. Saa nähdä onnistuuko.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat