Kellä pinnis laskettavalla laidalla?? On tai on ollut??

Vierailija

Onko huonoja puolia? Ja mitkä on en hyvät puolet paitsi se ilmiselvin et saa lapsen laitettua sänkyyn "kevyemmin" kun ei tarvitse nostella laitojen yli?

Minkä merkkinen sänky sulla on ollut ja suositteletko just sitä?

Onkohan noissa eroja niinku heiveröisyydessä,et onkohan jotkut ihan kokonaan pinnoilla olevat sellaisia vähän kemppanoita?? ja taas onko umpipäätyiset automaattisesti tukevampia??

Kommentit (12)

Vierailija

brion sellainen, mutta enpä tainnut tuota ominaisuutta juurikaan käyttää. Ei siitä mitään haittaa ollut, mutta ei juuri hyötyäkään.

Vierailija

ollaan huomenna lähdössä metsästään pinnistä mut oon myös katsellut netiss' myytäviä,netistä sais paaaaaaaaljon halvemmalla...??

ap

Vierailija

kokonaan pinnoilla oleva sänky. Ei ainakaan mitenkään heiveröinen, ei kylläkään olla paljoa tuota ominaisuutta käytetty kuin vaan sillon ku vauva oli ihan pieni. Mutta ei missään nimessä ole heiveröinen.

Vierailija

Ei tarvi kumarrella turhia, kun vauvaa nostelee. Kun vauva oppii nousemaan lasketaan pohja alas. Harmi, kun annoin omani kiertoon ja kesällä sillä ois tarvetta, enkä tohdi pyytää takaisin, jos lainaajat eivät itse huomaa kysyä tarvitteko.. Taisi olla Niemen tehtaitten n. 18 vuotta vanha malli, mutta erittäin laadukas edelleen.

Vierailija

Meillä on ollut sama sänky, tosi hyvä. Kysy ihmeessä, ei siitä mitään haittaa ole. Jotkut on hajamielisiä, eivät huomaa tai muista kysyä tarvitseeko toinen takaisin.

Vierailija

sellainen valkoinen missä punaisia ja keltaisia palluroita keskimmäisissä pinnoissa. Ja toisen laidan saa alas. On ollut todella hyvä just sivuvaununa mutta vielä parempi siinä vaiheessa kun lapsi 1,5-2v niin osaa kiivetä alas lasketun reunan yli pois sängystä mutta reuna on paljon korkeampi kuin missään perus lastensängyssä joten ei vahingossa pääse tippumaan vaikka nousis istumaan. Meillä ollut käytössä niin pitkään kuin pituus antaa myöten eli noin 3v asti. Suosittelen! (Netissäkin olen näitä malleja nähnyt)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat