lääkkeellinen tyhjennys vai odotanko että tulee luomuna ulos?

Vierailija

heips.

Onko kenelläkään kokemusta siitä kannattaako lääkkeelliseen tyhjennyjkseen aina ryhtyä vai tulisiko kuollut alkio itsestään ulos kun vuotoa on jo vähän ollut?

Eilen aamulla lorahti verta pönttöön ja sairaalassa todettiin, että alkio lopettanut kasvamisen viikko sitten 6+ viikolla ja sykettä ei enää löytynyt. En halunnut sairaalaan joulupäivänä jäädä, joten sain tyhjennystabletit kotiin. Lupasin tänä aamuna aloittaa tyhjennyksen, mutta en saanut aikaiseksi...pelottaa kivut ja se miten huonoon kuntoon menen. Kerran aiemmin olen keskenmenon kokenut, silloin tyhjennys tehtiin sairaalassa ja olin tosi kipeä ja jouduin kaavintaan loppuken lopuksi.

Nyt vuotoa ei eilis aamun jälkeen ole ollut ollenkaan eikä mainittavia kipuja...ikävää painon tunnetta lähinnä ja olen buranaa siihen ottanut. Mietin miten kauan pitäisi odottaa, että kohtu tyhjenisi itsellään ilman lääkkeitä ja että olisiko se armeliaampi tapa? Menisikö vielä viikkoja? ja kestääkö spontaani keskenmeno kauemman kuin lääkkeittä autettu? Kun vuotoa on kuitenkin jo ollut ja lääkäri näki vuotoa myös istukan vieressä ja kohdun sisällä muutenkin.

Kipuja jännitän ja sitä miten lapset suhtautuvat sihen jos olen kotona huonossa kunnossa.

kiitos jos jollain olisi kokemuksia vastaavasta tilanteesta ja mihin ratkaisuun olette päätyneet.

mötiäinen

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat