Marimman tapauksesta ehdottomasti saatava poliisitutkinta!

Vierailija

Pakko selvittää juurta jaksain kaikkien osapuolten toiminta.

Ihan vain senkin takia, että nämä nykypäivän parikymppiset tajuavat, että lapsen saaminen ja synnyttäminen ei ole asia joka koskee vain synnyttäjää itseään, jossa vain oma mukavuus otetaan huomioon... Että kyseessä on vakava asia, jonka vuoksi täytyy olla valmis ja vastuuntuntoinen.

Kyllä mulle itselleni synnytys on ollut näissä projekteissa sinänsä toissijainen asia. Mitä vain (sairaalan lamput, kälätykset, paha ruokakin vaikka), kunhan vauvalla kaikki hyvin.

(Mä olisin vaikka sen pari päivää syömättä oman lapseni takia. )

Kommentit (4)

Vierailija

mä en ikinä itse suostuis tällaiseen mukaan. ihan vieraan synnytystä hoitamaan. s-postikeskustelujen perusteella. synnyttäjän pitäis asua lähellä tai vaihtoehtoisesti olisin paikalla hetken lähestyessä hyvissä ajoin.

Vierailija

Ja varmaan joissakin tapauksissa se on ihan ok -siis raskautta on seurattu ja kaikki ollut ok, paikalle on saatavissa jo mahdollisimman alussa ammattitaitoinen kätilö JA matka sairaalaan on LYHYT.

Itse olisin tahtonut synnyttää kotona. Mutta en sitä vakavammin edes harkinnut. Olen itse terveydenhuollon ammattilainen ja tiedän hyvinkin, kuinka voi kaikki äkkiä kääntyä ja sitten tarvitaan sairaanhoidollista apua ja pian. En ikinä riskeeraisi oman pienen syntymättömän kullan nuppuseni henkeä oman mukavuuden halun tavoittelun vuoksi! Sillä oishan se toki varmastikkin kaikkein mukavin paikka synnyttää, koti.

Vierailija

ettei tavannut synnyttäjää kertaakaan tai muutenkaan tuntunut perehtyneen tapaukseen. Eikö kotikätilön tulisi jo oman oikeusturvansa takia olla varma, ettei kysessä ole minkäänlainen riskisynnytys tai että kaikki on mahdollisimman hyvin ennen kuin synnytys käynnistyy?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat