Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet sairaanhoitaja,lääkäri tms. vastaa

Vierailija

sattuuko kiertoliike ranteeseen?

Entä pystytkö kantamaan esineitä ilman että ranteeseen sattuu?

t. sh

Kommentit (7)

Vierailija

Tipuin tasan kaksi viikkoa sitten sitten ison hevosen selästä suoraan oikean käteni päälle. Ranteeseen ja kyynärpäähän sattui valtavasti. Ranteen kuvaus ei onnistunut, kuvaukset lopettiin kun todettin kyynärnivelen luksaatio. Koko ranne unohdettiin (olin itse niin kivuissani,etten muistanut mainita siitä). Laitettiin nukutuksessa kyynärnivel paikoilleen ja kolmeksi viikoksi kulmakipsi olkapäästä sormiin asti. Ranne on ollut koko ajan kivuliain kohta. Nyt kirsi on ollut kaksi viikkoa kyynärpää ei enää särje, mutta en voi suoristaa sormia ilman ilman kovaa rannekipua. Kipsin poistoon vielä viikko. Onkohan ranne myös murtunut...? Mitä jos on alkanut luutumaan väärään asentoon? Jouluvalmistelut meni vamman vuoksi läskiksi. Epäilen, että kipsi on hangannut ranteen yläpuolelle myös pienen haavan. Kuume nousee ja laskee, tulehdusko vielä? T. Tukalasti joulun viettänyt kolmen pienen lapsen äiti

Vierailija

Sormien taivutus ylöspäin ja haralleen sattuu ranteeseen. Kipsin vuoksi kiertoliikettä en pysty tekemään. Tavaroiden kantaminen sattuu ranteeseen.

Vierailija

Minulla on itselläni kaikki kuvat, jotka on otettu ja yksikään ei ole ranteesta. Sen verran tajuissani olin, että tiedän mitä kuvattiin. Julkinen terveydenhuolto on mitä on.Minä mm. jouduin 7 tuntia kivuissani jonottamaan kyynärnivelen paikalleen laittoa! Sattui niin, että itkin jonossa.

Uusimmat

Suosituimmat