Tapaninilta - paljonko kinkkua jäljellä? Ja kinkun alkuperäinen paino?

Vierailija

Jäljellä noin 400 g / alun perin 5 kg

Meni siis nappiin meillä

(nuoriso kävi äsken ja söi kiitettävästi.)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ettei rullia tms?

Meillä oli 7kg kinkku ja sitä on jäljellä noin 1/4. Joku 4kg olisi sopivampi, mutta en tykkää niistä rullista ja usein ne on kuitenkin saman hintaisiakin...

Vierailija

Eli 3kg jäljellä.Vaikka kai sen painosta paistaessakin häviää jo iso siivu pois. Miehen kanssa vain syötiin, minä söin kaksi siivua jouluaattona, mies vielä tänään toisen "jouluaterian". Neljä lasta eivät välittäneet tänäkään vuonna kinkusta tai laatikoista. Söivät perunamuusia ja lihapullia.

Vierailija

Tänään tehtiin siitä pizzaa, huomenna pastakastiketta ja sitten vois keittää hernekeittoa pakastimeen. Leivän päällä on myös yritetty syödä, mutta näyttää siltä että liian iso kinkku otettiin. Sinänsä outoa - yleensä on saatu vastaavan kokoinen jötikkä tuhottua oman perheen voimin pyhien aikana, ja tänä jouluna oli vielä pari vierastakin. Meillä oli tosin niin notkuva joulupöytä muuten (mm. erilaisia kalajuttuja oli toistakymmentä sorttia), että ei sitä kinkkua yksinkertaisesti mahtunut mahaan siivua-paria enempää per ateria.

Vierailija

kaksi kertaa syötiin tuosta itse (vanhemmat ja 4v). Eipä itse oltais ostettukaan noin suurta vaan kun mies sai joululahjaksi :-) Saapahan jatkossa sitten hyvät pizzat, kiusaukset jne.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat