Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten raskaus vaikutti seksielämäänne?

Vierailija

Meillä on ollut sillä saralla nihkeää koko raskauden ajan. Nyt ollaan loppusuoralla. Alussa minä en ollut halukas pahoinvoinnin takia, mahan kasvamisen myötä miehen into alkoi hiipua. Ikävää vaan, kun omat haluni ovat taas kovat, mutta toisen pakottaminen ei tunnu hyvältä ajatukselta. Huolettaa, että entä jos muutuin nyt kertaheitolla äidiksi (vs. Himottava Nainen) eikä seksielämämme enää palaa entiselleen koskaan.

Millaisia kokemuksia teillä on aiheesta?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Eikä mies laita pahakseen :-). Alkuraskauden väsymyksessä ja pahoinvoinnissa tosin oli hiljaista.

Synnytyksen jälkeen meillä taas menee vuosi, ennenkuin seksi normalisoituu. Ei vaan tee mieli, etoo koko seksi.

Vierailija

ja niin että itseäni ei seksi oikein kiinnostakaan enää. mies on kyllä aina ollut halukas, niin odotus- kuin vauva-aikoinakin.

ennen esikoisen syntymää oltiin suht aktiivisia seksin harrastajia, mut kun aloin odottaa vauvaa hävisi halut. nyt kaksi lasta, joista nuorempi vielä alle vuoden. olen niin väsynytkin kun vauva on herännyt koko ikänsä kymmenen kertaa yössä keskimäärin, välillä enemmänkin, lisäksi olen sairastunut masennukseen. ja muutenkaan ei vaan kiinnosta. muullakin saralla ollaan ajauduttu etäisemmiksi miehen kanssa, kahdenkeskistä aikaa meillä ei ole oikeastaan koskaan. ei edes iltaisin "kun lapset on menneet nukkumaan", koska tuo vauva ei nuku.

Vierailija

Ja kummankin raskauden kohdalla meillä on ollut tosi villi seksielämä. Mä olen aina tuntenut itseni silloin tosi halutuksi ja naiselliseksi. Mies on ihaillut mun kasvaneita rintoja :)

Maha ei ole ikinä ollut este, onhan niitä muitakin asentoja kuin vaan se lähetyssaarnaaja.

Vierailija

välillä enemmän ja välillä vähemmän.. Mun mies ainakin tykkäs mun mahasta vaikka se olikin tiellä, joku pelko mun miehellä oli ettei vaan vauvalle mitään käy,mut muuten ookoo..

Vierailija

Ja sama koskee kuulemma myös muutakin seksiä, ts. jos nuolee niin tuntuu, että samalla lipaisee lapsen päätä :) Tiedä sitten, onko tuo vaan tekosyy. Kyllä tämä raskausaika tässä nyt loppuun saa mennäkin tällä minimaalisella seksimäärällä - toivoisin vaan, etten raskauden jälkeen kuulu niihin, joiden parisuhteesta seksi katoaa vuosiksi.

ap

Vierailija

Raskaus vaikutti lähinnä niin, että kokeilimme uusia asentoja, joissa raskausvatsa ei olisi tiellä. Näitä asentoja käytämme yhä joskus.

Ehkä ap:n mies pelkää vahingoittavansa vauvaa.? Etsikää yhdessä hyviä asentoja. Näytä omat halusi, sen luulisi innostavan miestä.

Vierailija

Raskaus vaikutti lähinnä niin, että kokeilimme uusia asentoja, joissa raskausvatsa ei olisi tiellä. Näitä asentoja käytämme yhä joskus.

Ehkä ap:n mies pelkää vahingoittavansa vauvaa.? Etsikää yhdessä hyviä asentoja. Näytä omat halusi, sen luulisi innostavan miestä.

Vierailija

entisestään alkuraskauden väsyn ja pahoinvoinnin jälkeen. Loppuraskaudesta minua alkoi haluttaa kun mies edes katsoi "sillä silmällä".. ;0)

T. Neljän äiti

Vierailija

raskauden aikana, koska mies jotenkin kammoksui ajatusta eikä ole palautunut ennalleen, vaikka lapsi on jo nelivuotias. Olemme ikään kuin vieraantuneet koko asiasta, vaikka meillä ei ole ollut mitenkään rankkaa tahi väsyttävää. Hyvin harvoin harrastetaan mitään sinne päinkään viittaavaa...

Vierailija

Harrastettiin seksiä USEIN! Tietysti loppuaikoina alkoi masu olemaan jo tiellä... Toinen sai alkunsa esikoisen ollessa 9kk, joten univelat, pieni ihminen kotona jne. rajoittivat seksielämää. Nyt odotan kolmatta lopuillaan, ja aika hiljaista on...

Vierailija

säälin kyllä miestäni. aluksi en kyennyt pahan olon takia. Nyt taas kipuja on niin paljon, etten aina kykene. Ja edelleen pahaolo aamuisin sekä iltaisin (viikkoja 22). Ja aina kun olemme jotain teheneet, tulee joko verenvuotoa tai joku ihmeen tulehdus. en edes usaklla enää mitää seksiin viittavaa. KURJAA! ei kyllä mielikään tee, mutta tekeisi mieli antaa mieheni takia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat