Raskaana baariin??

Vierailija

Menisitkö jos pyydettäisiin (kaverit mankuis oikein...) ja ei tarvitsisi juoda,tietenkään,seurakin ois sellaista et ne jois max siiderin?

JA kehtaisitko tanssia?

Kommentit (8)

Vierailija

mikä kysymys... Mitä miettimistä siinä on? Minä kävin koko raskausaikani baareissa ja keikoilla. Viikkoa ennen laskettua aikaa jorailin täysillä yhden suosikkini keikalla. Mitä väliä sillä, on että katsooko muut? Mitä se kenellekään kuuluu? Ja miksi kukaan ylipäänsä katsoisi, jos et dokaa? Minä osaan käydä jopa olematta raskaana baareissa dokaamatta. Joskin osaan dokatakin :-).

Vierailija

Olen käynyt molemmissa raskauksissa muutaman kerran. Ei siellä ihan pilkkuun asti jaksa olla mutta jonkin aikaa on mukava istua ja rupatella ystävien kanssa.

En tanssi yleensä muutenkaan joten en ole kehdannut tanssia :)

Vierailija

Itse olin joskus raskauden alkuvaiheessa baarissa ja vaikkei se näkynytkään niin ei ollut hyvä olo.. vaikka seura oli ihan hyvää.. Ei vaan napannut.

Sitten olin joissain isommissa bileissä (joissa oli baari, iso tanssilattia jne..) eli melkein kuin ravintolassa - ja oli silloin jotain 7kuulla.. Oli kivaa ja meninkin tanssimaan - ehkä tanssin yhden biisin ja tulin niin huonovointiseksi että jouduin menemään istumaan.. Supisteli jne.. Mutta jos haluat niin mene! Varaudu vaan sitten niihin humalaisiin kommentteihin.. saanko koskea mahaa jne...:)

Vierailija

herrajumala! Miksi ei vois menna. elama ei lopu siihen etta on raskaana. Sinne baariin voi lahtea ihan oma-alotteisestikin, ei tarvi olla mitaan 'kaverit mankuu' -syyta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat