Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne katosi Marimma ketjusta yli 50 viestiä?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

tulevalle lapselleen vähän järkevämmän tai ainakin aikuisemman äidin. Marimman itse kirjottaa että ukko taitaa vetäytyä myös lapsenteosta

Vierailija

miten on ahdistavaa, kun Marimma kuvittelee AUTTAVANSA ihmisiä tuolla tarinallaan - lähinnä ahdistavaa kun hän sitä pyörittää ja jakaa kuvia jne.

Kun ei kerran kerro sitä varoittavana esimerkkinä.

Mikähän siinäkin aloituksessa oli niin kamalaa.

Vierailija

Typerää poistaa ei-mieleisiä viestejä.

Toivottavasti Marimma ja kätilö saavat syytteen, ihan tietoisesti vaaransivat lapsen hengen typerällä kotisynnytyksellään.

Marimmaakin varoitettiin vaikka miten monta kertaa, mutta kun oli NIIN PÄSSI, YLPEÄ JA ITSEÄÄN TÄYNNÄ, että ei halunnut kuunnella.

Ei siinä mitään, mutta kun lapsen isä, isovanhemmat joutuivat myös kärsimään ja ennen kaikkea lapsi itse joutui maksamaan hengellään kun tämä mamma vain halusi silkkaa itsekkyyttään sen kotisynnytyksensä.

Niin täydellisen itsekästä.

Vierailija

miksi Cosmon keskustelussa vaan halitaan ja ymmärretään ja ollaan niin osaaottavaisia, että! Ei yhtään ole poikkipuolista viestiä, ehkä yksi, mutta ei sekään paha. Sitten valaistuin ja tajusin, että se likkahan on siellä modena!

Vierailija

Tai sitten se ei vaan tiedä miten raskausviikkoja lasketaan:

Hän testaa kolme viikkoa hedelmöityshetken jälkeen eli jos ovis on ollut n. kp 14 se on ollut kuudennen raskausviikon alussa ja kuitenkin kertoo saaneensa keskenmenon viidennellä viikolla. Ilmeisesti hän laskee raskausviikkoja hedelmöityshetkestä lukien?

"Oli kulunut kolme viikkoa siittä kun olin päätynyt pehkuihin kaverini kanssa, viinanhuuruisen illan jälkeen. Istuin vessassa pelonsekaisin tuntein ja testiin ilmestyi kaksi viivaa."

"Päiviä kuitenkin kului ja ahdistus muuttui onneksi, myös isänpuolelta."

"Raskauden edettyä viidennelle viikolle heräsin yöllä kuitenkin viiltävään kipuun keskellä yötä, nousuani huomasin sängyn olevan yltäpäältä veressä."

"Vaikka vauva oli vasta viiden viikon ikäinen, oli hän jo minulle vauva."

Vierailija

Totta on että tuolla cosmossa silitellään päätä. Joku viisas on kirjautunut siihen ketjuun ja luulen että juuri tämän marimman jutun vuoksi sillä viestejä ei ollut kirjoittanut kuin kaksi kun luin sen juttua.

Vierailija

Lainaus:

miten on ahdistavaa, kun Marimma kuvittelee AUTTAVANSA ihmisiä tuolla tarinallaan - lähinnä ahdistavaa kun hän sitä pyörittää ja jakaa kuvia jne.

Kun ei kerran kerro sitä varoittavana esimerkkinä.

Mikähän siinäkin aloituksessa oli niin kamalaa.

Siinä ei ollut mitään mun mielestä! Sehän oli vain ja ainoastaan sun henk.koht. kokemus asiasta.

Vierailija

Oli niin dramaattista niin dramaattista. Siis se kontrasti, että M menetti syntyvän lapsen, ja vaikuttaa ettei tunnu miltään, tämä rv5 sitten taas puhui kuin olisi menettäny jotain suurempaakin elämässä..

Vierailija

kokemistaan viesteistä (siis jotka ei oo selkeitä veemäisiä jotka jää helposti omaan arvoonsa, vaan asiallisia viestejä, joissa yritetään saada vähän eri näkökulmaa esiin kuin hänen on...) ylläpidolle noottia, että poistakaa..?

4

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat