Epäreilua! Olen lihonut 3 kg, vaikka syön samaan malliin kuin ennenkin ja liikun ENEMMÄN.

Vierailija

Ikäkö tämän tekee vai mikä?!?!?!?!

Olen edelleen normalipainon rajoissa, mutta haluan POIS nämä 3 kg. Argh!

Kommentit (10)

Vierailija

Ruokavalio pysyi samana ja liikunta lisääntyi. Oletan että ikäkin tekee sen, 30++ niin kilot alkaa salakavalasti kertymään. Toisaalta myös esim nestettä kertyy enemmän kun liikkuu, en tiedä miksi... siihen auttaa kyllä runsas veden juominen.

Itse ten ruokavalioon pientä fiksausta eli vähähiilarisemmaksi, kuitenkin syön esim perunaa ja ruisleipää, mutta vaaleat vehnäjauhot minimiin (esim pastaa syön vain kerran, pari kuussa, kun ennen söin samanverran viikossa). Lihatuotteet vaihdoin kevyempään kanaan ja kalaan, muuten vähäsokerista esim jugurtit. Pikku hiljaa paino putosi normaaliin.

Vierailija

Aloitin puoli vuotta sitten uudessa työpaikassa, ja täällä yhdellä jos toisellakin on vähän ylimääräistä. Mielestäni en napostele pitkin päivää (kuten joidenkin näen täällä tekevän), mutta onkohan sitä kuitenkin tullut syötyä liikaa tai epäterveellisesti??? Työpaikkaruokalassa on kuitenkin toisaalta ihan perusruokaa, eli en ainakaan tunnista itsessäni kovin huolestuttavia ruokailutottumuksia.

ap

Vierailija

Esim. kasvoista ja rinnoista ei ole varaa lähteä yhtään. Pelkään, että jos alan laihduttaa, kohta olen naamasta kuihtunut riipputissinen luuviulu.

ap

Vierailija

eli siitä en usko että on kyse. a) syötkö kuitenkin enemmän? Mulla ainakin liikuntaa nostaa kamalasti ruokahalua, ja sen vuoksi usein lihon, kun alan liikkumaan. b) Liikunta saattaa turvottaa varsinkin alkuvaiheessa, kun elimistö ei ole tottunut siihen. Mutta tämä on yleensä vain väliaikaista, ja lähtee itsekseen tasottumaan. c) Ikä. Valitettavasti sitä kun vanhenee niin aineenvaihdunta hidastuu. Sille ei voi mitään, paitsi, että pitää syödä vähemmän kuin ennen, ei yhtä paljon. Liikkua pitäisi tosi paljon, että se kompensoisi tämän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat