Ostaako Suomessa lehdet ns. Kiss and tell- stooreja?

Vierailija

Onko täällä sellaista, okei, aika kyseenalaistakin kulttuuria?

Tuli vaan mieleen, olisi aika meheviä tarinoita eräästä huippu-urheilijastamme, kuvien kera.

Kommentit (10)

Vierailija

Tulee ainakin yksi erittäin kuuluisa ja puhtoisen perheenisän imagon omaava urheilija mieleen. Suomessa on hyvämaineisia julkkiksia joiden kanssa lehdet haluavat olla hyvissä väleissä. Siksi mitään kohujuttuja ei kaikista edes julkaista. Olihan esim. Sillanpään homous yleisessä tiedossa vuosikaudet mutta mkään lehti ei halunnut paljastaa asiaa vaikka aineistoa olisi ollut.

Vierailija

yksityisyyttä paremmin, kuin esim. Britanniassa. Joten ihan mitä tahansa ei voi laittaa lehteen kenestä vain. Jos julkkis, joka on esim. urheilija tai näyttelijä, on itse suojannut yksityisyyttään ja puhunut vain ammattiin liittyvistä asioista, ei tuosta vain voi mennä venyttämään yksityisyyden rajaa ja tehdä juttua tämän henkilökohtaisesta elämästä. Tulee lehdelle kalliiksi.

Toisekseen Suomi on niin pieni maa, että tuollaisista jutuista saadaan kuitenkin aika rajatusti lisätuloa. Joten se mitä niistä voidaan maksaa, tuskin on kovin suurta. En usko, että kovin moni haluaa julkisuuteen kiss and tell -jutun toisena osapuolena esim. muutaman tonnin vuoksi.

Vierailija

vai saako pelkkää (kyseenalaista) julkisuutta, mutta kyllä Tukiaiset, Aitolehdet ja Fingeroosit ainakin ovat tuolla tyylillä päässeet pinnalle.

Vierailija

Itseasiassa alkoi eilen ystävien kanssa iltaa viettäessä tulla puhetta aiheen tiimoilta. Eräänkin ulkomailla menestyneen urheilijamme, niin mm- kuin olympiakisoissa maatamme edustaneen urheilijan sädekehän kimallus saattaisi hieman hiipua jos avaisin suuni.

Eipä minulla tuollaiseen toisaalta syytä ole, enkä niin aio todellakaan tehdä, tuli vaan mieleen että onko täällä tuollaisia kiss and tell-juttuja lehdissä ylipäätään ollut. Olen asunut muualla jo vuosia, missä noilla tarinoilla voi tehdä omaisuuden. Tosin ne "julkkikset" ovat sitten hieman eri tasoa kuin joku Vesa K.. ;)

Vierailija

ja muita ns. julkkiksia. Huhuja kuulee jos kenenkin baariseikkailuista, mutta naistenlehdissä vaan kiillotetaan sitä omakuvaa niin upeana miehenä sekä isänä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat