Hajuton ja mauton ihminen, josta puuttuu persoona. Tiedätkö/ tunnistatko?

Vierailija

Jotenkin vaivaa olla sellaisten kanssa tekemisissä.

Minusta on outoa, ettei kolmekymppisessä, koulutetussa ihmisessä ole mitään, ei mitään potkua tai särmää.

Ollaan kuin velliä.

En olisikaan tekemisissä mutta kun sattuvat olemaan miehen puolelta lapseni sukulaisia.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Mieheni vaimo on juuri tuollainen! Harmittaa kun haluaisin kuitenkin olla aika paljonkin tekemisissä mutta kun tuo ihminen ei päästä ketään lähelleen. Ei sano eikä puhu juuri mitään, hänestä ei juuri tiedä mitään vaikka on ollut suvussamme jo 20 vuotta! Hän ei ikinä sano mitään hauskaa, mitään kummallista, ei tee mitään jännittävää tai poikkeavaa.

Tylsä ihminen kaiken kaikkiaan:(.

Vierailija

Johtajuutta on monenlaista.

Ei ole yhtä oikeaa tapaa johtaa.

Ihmisiä johdetaan eri tavalla kuin asioita, mutta niillä on myös yhteneväisiä piirteitä. Korkeimmallakin pampulla on aina isompi porras takanaan ellei oman firmansa omistaja. Omistaja sanoo aina viimeisen sanan.

Hyvä, että sinulla on särmää.

Ehkä he säälivät sinua ja käyvät sen takia luonasi ja myhäilevät hiljaa, koska eivät uskalla sanoa mitään etteivät loukkaisi sinua? Vellihousu onkin sydämeltään sivistynyt?

Vierailija

Jo lapsuudessa temperamentti, luonne ja piirteet ovat hyvin erilaisia jopa kaksosilla kuten joulukuun Vauvasta sai lukea. Tämän huomaa jo hyvin pienestä pitäen sekä omien että muiden lapsista.

Kannattaa keskittyä ihmisten hyviin puoliin ja ominaisuuksiin, varsinkin jos ovat vielä sukulaisia. Tekemisissä voi olla sen verran kuin on "pakko" ja yrittää ymmärtää. Joulun aikana tunteet kuumenevat helposti ja turhaankin.

Koulutus, varallisuus tai ikä harvoin määrittävät kenenkään "särmää". Ehkä hajuttoman ja mauttoman ihmisen "avautuminen" ja mausteisuus paljastuu vastsa kun ihmisen oppii tuntemaan paremmin kohtaamalla hänet aidosti, läsnä ja kuunnellen. Ylpeys ja ennakkoluulo hankaloittavat vuorovaikutusta.

Mutta on hyvä muistaa, että joidenkin kanssa on pakko olla tekemisissä vaikkei haluaisi kuten sanoit. Yritä kestää :) Jos ajattelet positiivisesti ja oikeudenmukaisesti, saat samaa kohtelua osaksesi.

Vellihousun viestintä voi painottua enemmän kirjalliseen kuin suulliseen viestintään. Osa ihmisistä suuntautuu asioihin osa ihmisiin. Voi olla myös kyseessä sosiaalinen tilanne, jossa kyseinen henkilö ei viihdy vaan on mieluummin itsekseen. Vaikea arvailla, mutta kaikki nämä tekijät siis vaikuttavat ja saavat aikaan ihmistyyppien erilaisuutta.

Tsemppiä kovasti ja iloista uutta vuotta!

Vierailija

Olen monesti pohtinut miksi kukaan ei viihdy seurassani. Ei halua ystävystyä kanssani. Olen hyvä tekemään yhteistyötä toisten kanssa esim. töissä ja tulen hyvin toimeen erinlaisten ihmisten kanssa. En vaan saa ystäviä ja jos joku tulee kylään, niin tuntuu, että haluavat nopeasti lähteä pois.

Olen ajatellut, että taidan olla aika tylsä ihminen ja se johtuu siitä.

Eli ilmeisesti juuri tuollainen hajuton ja mauton persoona.

Vierailija

ei voi olla liian ulospäinsuuntautunut, temperamenttinen ja iloinen smalk-talkkaaja koska joku ennenpitkää kokee sinut itserakkaaksi ja ylimieliseksi kusipääksi jolla on pissa noussut päähän. Siitä se hillitty tyyli.

Vierailija

itse olevani kerrassa erinomainen syntymälahjakkuus ja värikäs Persoonallisuus.

Kunnes nyt 20 vuotta hänenkin elämäänsä perhetuttuna seurattuani olen huomannut millainen määrä kestävyyttä, johdonmukaisuutta, sitkeyttä, lempeyttä ja mielen tyyneyttä mitäänsanomattoman kuoren alle kätkeytyy. Hänen elämäntaipaleensa olisi minulle tekemätön paikka.

Vierailija

Tunnen yhden hajuttoman ja mauttoman, itse asiassa hän oli yksi parhaista ystävistäni kouluaikaan. Hänen ammattinsa on kuitenkin sellainen, että hän joutuu päivittäin näkemään ja kokemaan asioita, joita ei tavallinen ihminen (ainakaan minä) pystyisi kohtaamaan murtumatta. Olen tulkinnut, että tämä on kivettänyt hänen tunne-elämänsä. Ystävyytemme on loppunut siihen, kun koin ettei hän pystynyt tapaamisilla antamaan mitään itsestään.

Ja mitä esimiestehtäviin tulee niin itsekin olen niitä tehnyt sen verran että tiedän, että ensimmäisiä asioita jotka pomo oppii on olla ilmaisematta ensimäisiä tunteitaan ja ajatuksiaan työyhteisössä. Kielletyistä reaktioista ei kerta kaikkiaan saa jäädä kiinni. Veikkaan, että tämäkin voi jäädä päälle. Itse olin huono pomo juuri sen takia etten pystynyt kytkemään tunteitani pois päältä vaan ahdistuin mahdottomien vaatimusten ristipaineissa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat