Lähetin äitinsä luona joulua viettävälle miehelleni tällaisen viestin:

Vierailija

Hei, pienimunainen ja onneton pikku nyhveröni. Miten joulu meni, pesikö äiti selän saunassa ja tuliko erektio?

Onko paha? Mä inhoan sitä ja aion jättää sen.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

viesti meni ainakin perille. miksi miehesi on äitinsä luona viettämässä joulua? oikeen monta yötäkö on erossa susta viettänyt ja ollut äitinsä kanssa. no en mäkään kyllä tykkäis tuosta :D kyllä meillä mies vietti joulun oman perheensä kanssa. anopin luona kävästiin muttei mies sinne yöksi olisi jäänyt, ei ikinä..

onneks mulla ei oo mammanpoika mies. ihan päinvastoin

Vierailija

En nyt puutu tähän viimeisimpään lapsi-kuvioon, joka kertoo toki miehen lapsellisuudesta myös.

Joulunvieton suhteen minusta kuitenkin on aivan normaalia, että alle vuoden seurustellut pari, joka ei ole naimisissa ja jolla ei ole lapsia, viettää joulua eri paikoissa, siis omien perheidensä parissa. Siis jollei yhteistä ratkaisua löydy.

Me vietimme mieheni kanssa ensimmäiset neljä jouluaattoa eri paikoissa. Mieheni on ainoa lapsi, joten ymmärsin, että haluaa viettää joulun oman sukunsa kanssa. Minä taas en halunnut jättää väliin omaa perhejouluani todella tunnelmallisessa lapsuudenkodissa. Joulupäivänä vietimme sitten oman joulumme lahjoineen kaikkineen kahden kesken.

No, nyt ollaan oltu jo viisi joulua kokonaan saman katon alla. Koskaan ei olisi tullut mieleenkään lähetellä miehelle noin ala-arvoisia viestejä.

Vierailija

Tuon jälkeen en yhtään ihmettelisi, jos mies ei haluaisi sua enää ikinä nähdä.

Miksi ihmiset puhutte toisillenne noin rumasti???

Vierailija

lapsi on äidillään ja sen uudella miehellä. Tää isä ei tapaa lastaan. Ei ollut kuulemma valmis isäksi ja blaa blaa.. Sekin mua inhottaa kun ei kanna kersastaan mitään vastuuta. Kerran tässä haki sen muksun, mutta vei sen äidilleen kun itse meni baariin. Ap

Vierailija

Lainaus:

lapsi on äidillään ja sen uudella miehellä. Tää isä ei tapaa lastaan. Ei ollut kuulemma valmis isäksi ja blaa blaa.. Sekin mua inhottaa kun ei kanna kersastaan mitään vastuuta. Kerran tässä haki sen muksun, mutta vei sen äidilleen kun itse meni baariin. Ap

ihan oikeesti, miten oot tollasen miehen huolinu. tunnen kans miehen joka sai ystäväni kanssa lapsen muttei koskaan edes soittele ja kysele kuulumisia, hylks lapsensa totaalisesti koska juhliminen ja ryyppääminen on niin paljon kivempaa.

ihan oikeesti, mitäs jos sä tulisit raskaaks. saat paljon paremman miehen, älä tyydy tollaseen luuseriin.

2

Vierailija

Lainaus:

Hei, pienimunainen ja onneton pikku nyhveröni. Miten joulu meni, pesikö äiti selän saunassa ja tuliko erektio?

Onko paha? Mä inhoan sitä ja aion jättää sen.

Varmaan ihan vuosisadan rakkaustarina.

Vierailija

Hyvä oon ollu sille ja passannut enemmän ku tarpeeksi. Aina oon yrittänyt ymmärtää sen fantastista suhdetta äitiinsä. Mutta NYT katkes totaalisesti pinna! Itse olin joulun kotona, en todellakaan lähe sen mutsille, kun täällä olis ollut ihan hyvä. Ei asuta yhdessä, mutta seurusteltu ollaan alle vuosi. Periaatteesta en mennyt. "Mut kun mä oon tottunut olee aina joulut kotona.."

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat