Miksi minua ahdistaa, jos joku toinen lapsi saa hienompia ja isompia lahjoja kuin meidän lapset?

Vierailija

Vaikka meidän lapset ovat tyytyväisiä omiin lahjoihinsa joita saivat määrällisesti paljon mutta ei mitään yli 20 euron arvoista. Tunnen itseni huonoksi äidiksi vaikka tiedän että lapset rakastavat minua kovasti.

Kommentit (3)

Vierailija

Ei kenenkään äitiyttä määritellä lahjojen hinnan perusteella. Oli lahjat sitten kalliita tai halvempia. Ja lapset eivät tuollaisia oikeasti mieti.

Vierailija

tunnen itseni huonoksi äidiksi siksi, koska olen totuttanut lapseni siihen että jouluna tulee aina paljon paketteja! =/

nyt yritimme sitten minimoida lahjamäärän, ostimme 8v ja 4v lapsille 4-5 pakettia per lapsi, 11kk ikäiselle emme ostaneet mitään kun tiesimme kummien ostavan eikä poika niistä yleensäkään tajua vielä mitään.

noh, paketteja tuli sitten sukulaisilta sillä mitalla että niitä oli isommille varmaan 10 per lapsi ja pienellekin 5-6 pakettia!! =(

lapset olivat tietysti tyytyväisiä, mutta silti jotenkin kaivertaa että totutamme heidät siihen ajatukseen, että jouluna tulee KAUHEASTI KAIKKEA!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat