Huippumallit Haussa... katoin eilen sen eka kertaa ja pakko sanoa että voi herrajestas

Vierailija

ne tytöt eivät ole edes nättejä! yhdelläkin oli silmät puolitangossa kuin ois pöllyssä. Ei kai huippumallin ainoa tärkeä kriteeri ole pituus?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

valokuvauksellinen.

Se edellisen vuoden voittaja, mikä Sanni se nyt olikaan, oli enemmän kaunis kuin kuvauksellinen. Hänestä ei sitten ole kuultukaan sen jälkeen.

Näistä tytöistä Darina on kyllä kaunis, mutta tuskin voittaa. Ani taas on mallimainen, ei kaunis, mutta varmasti eniten mallin oloinen.

Se punapää tyri, kun haukkui fillaria. Ja muutenkin musta se ei ole kaunis eikä oikein malliksikaan sopiva.

Mutta mikäpä tässä olen sanomaan mitään. Paitsi mielipiteeni :)

Vierailija

Mut eilisessä jaksossa meni maku siihen ihan kokonaan kun se haukku sen palkintopyörän rumaksi ja sanoi antavansa sen äidilleen ja mielummin polkevansa edelleen poikaystävänsä pyörällä. Darinaa varmaan harmitti kun oli valinnut sen toiseksi palkinnon saajaksi hyvää hyvyyttään ja sit se haukku sen palkinnon. Olis voinut pitää suunsa kiinni vaikka oliskin antanut sen äidilleen. Hobby Hallkin joka pyörät lahjoitti oli varmaan kiitollinen punapään "mainoksesta". Ihan ku joku pikkutyttö joka itkee jouluna etten mä tällästa halunnut.

Mä luulen et punkkari-Ani voittaa. Onhan se aika upea ilmestys kun se on laitettu ja se ottaa työkeikat tosissaan. Samoin tosissaan on Darina, mutta punapää vaan vinkuu ettei tykkää keikasta kun siinä hänen mielestä naisia esineellistetään.

Vierailija

Etenkin edellisen jakson polkupyöräepisodin tähden. Ei kukaan kunnon käytöstavoilla varustettu ihminen vingu tuolla lailla (lahjanantajan nähden ja vielä televisiossa) siitä, että ei saanut just mitä halusi. Fiksu olisi pitänyt päänsä kiinni ja kiittänyt kauniisti. Kuka nyt palkkaisi sellaisen kitisijän, joka puhuu pahaa selän takana vaikka on saanut kalliin lahjan... Muutenkin tuntuu inhottavalta katsoa, miten hemmoteltuja ja epäkiinnostuneita tytöt ovat kaikesta. Mikään ei ole hyvä tai ainakaan tarpeeksi hyvä. Kamera näyttää pettyneet naamat, kun lähdetään Lappiin tai Tukholmaan kaukomaiden sijaan.

Tämä formaatti ei vain istu Suomen olosuhteisiin. Ei tasa-arvon tunteva suomalaistyttö kilju ihastuneena kun näkee meikkiboksin tai miehen kameran takana. Totta kai esineellistävä mainos saa aikaan yökkäreaktion eikä ihkutusta.

Mikä muuten pisti silmään, oli ulkomaalaistaustaisen tytön puhelu jossain aiemmassa jaksossa; "Lähdetään matkalle, kun pääsen täältä, oiiii, ostathan sitten minulle kenkiä!" Ei suomalainen nainen elä miehen siivellä ja hihku riemusta kun mies kustantaa. Tuntui tosi vieraalle ajatuksenakin.

Jos missikisoihin ei löydy enää hakemallakaan osallistujia, voin kuvitella miten tällaiseen pyrkyrikisaan hakeutuu ulkomaalaistaustaisia tyttöjä, jotka näkevät siinä alkuperäisen formaatin tapaan tien menestykseen ja maineeseen.

Jos joku kysyy, suosikkini voittajaksi olivat Darina ja Anu (joka jo putosikin pelistä). Molemmat kauniita, vaikkakaan tuskin kumpikaan huippumalliainesta. Kuten jo Saimista huomaa, huippumallin ei tule olla niinkään kaunis kuin mieleenpainuvan näköinen.

Vierailija

niistä saadaan kyllä tosi hyviä kuvia. Ja sehän se varsinainen taito onkin - esim. itse olisin ihan paska malli vaikka olisin kuinka pitkä ja laiha, koska menen aina kuvattaessa ihan paniikkiin ja näytän niissä kuvissa vaivautuneelta ja humalaiselta.

Vierailija

Suvi Koponen oli todella kaunis, hänellä oli kauniit ja kuvaukselliset kasvot.

Näistä Ani varmasti voittaa, koska on pisin, ja kaikki kehuvat hänen pituuttaan. Mutta aina suu supussa, ei osaa liikkua yhtään, enkä ole nähnyt yhtään kaunista kuvaa siitä.

Darina näyttää ihan keneltä tahansa tsekkitytöltä, ei mitään erikoista. Yrittää kyllä kovasti, joten varmasti saa töitä tuolla asenteella, ei kuitenkaan ole huippumalli.

Marialla on kamalat hampaat, ja nenä. Ei ole kaunis. Ärsyttävä muija muutenkin, valittaa ja inisee, ja milloin mikäkin ei ole hänen eettisten periaatteidensa mukaista.

Hyvä, että Anu tippui, siis miten tuosta olisi voinut mallia tehdä? Tosiaan oli aina niin uninen ilme, ja lösöryhti, ja aika paksu vartalo ja kasvot vähän 'heavy set'.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat